دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء / تصاویر

  • شناسه خبر: 100311
دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء / تصاویر

جمعی از اساتید شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

خانه » آخرین اخبار » دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء / تصاویر

به گزارش خانه خشتی، تعدادی از اساتید شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به همراه ریاست دانشگاه با خانواده شهیدان محسن و محمدجواد طالبی زاده و خانواده شهیدان علی و محمد رمضانی پور و همچنین با خانواده دو تن از شهدای مدافع حرم غلام سخی رضایی و محمد خلیلی دیدار و گفتگو کردند .

دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء  (۶)

خانواده های محترم این شهیدان ضمن خوش آمدگویی به حضور اساتید در منزل این شهیدان به ذکر خاطراتی از فرزندان شهیدشان عطر شهادت و ایثار را به حضار اهداء نمودند. در این دیدار ها رئیس دانشگاه به نمایندگی از شرکت کنندگان لوح یادبودی را به خانواده این شهدا اهدا نمود.
شهید محمد جواد طالبی زاده دوم اسفند ۱۳۳۶ درشهرستان رفسنجان زاده شد. تا پایان مقطع متوسطه درس خواند و دیپلم تجربی گرفت. سال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و صاحب چهار دختر شد معلم بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. چهارم خرداد ۱۳۶۷ در شلمچه به شهادت رسید. پیکر وی در منطقه بر جا ماند و پس از تفحص سال ۱۳۷۴ در در گلزار شهدای رفسنجان به خاک سپرده شد.

دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء  (۷)
شهید محسن طالبی زاده بیست وسوم آذر ۱۳۴۳در رفسنجان به دنیا آمد دانش آموز سال چهارم متوسطه بود به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت بیست ودوم فروردین ۱۳۶۲در شرهانی شهید شد پیکر وی بر اثر ماندن در منطقه متلاشی شد وپس از تفحص سال ۱۳۶۶درگلزار شهدای رفسنجان به خاک سپرده شد
شهید حاج علی رمضانی پور در سال ۱۳۳۸دیده به جهان گشود ودر سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به شهادت رسید .
شهید محمد رمضانی پور در سال ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید پس از دوری از خانواده در سال ۱۳۷۱ در روز تاسوعای حسینی به خاک سپرده شد.

دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء  (۵) دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء  (۴) دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء  (۳) دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء  (۲) دیدار جمعی از اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشگاه ولی عصر رفسنجان با خانواده شهداء  (۱)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان