پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

به بچه های انقلابی بدون آنکه کاری انجام دهند انگ افراطی زده می شود

به گزارش خانه خشتی، جمعی از اعضای تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان پیش از ظهر امروز با امام جمعه دیدار کردند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در این دیدار استفاده از تجارب ارزشمند و سرلوحه قرار دادن عملکرد مناسب مسئولان گذشته این تشکل را موثر در پیشبرد اهداف آن دانست و اظهار داشت: تاکنون فعالیتهای این تشکل هوشمندانه ، قاطعانه و شجاعانه همراه با روحیه انقلابی صورت گرفته است و امید است که در ادامه نیز اینچنین باشد.

وی خاطر نشان کرد: باید مراقب بود که عمل ما خارج از مسائل افراطی باشد، بچه های انقلابی بدون آنکه کاری انجام دهند به آنان انگ افراطی و تندروی می زنند پس لازم است که مدبرانه عمل کنید.

رمضانی پور استقامت و عقب نشینی نکردن از مواضع اصولی را ضروری برشمرد و گفت: رهبر فرزانه اقنلاب در فرمایشات اخیرشان در جمع مسئولان نظام عنوان کردند که برای استدلال های من جوابی ندارید از این بابت که بر اساس منطق مطرح شده اند و جای هیچ شبهه ای وجود ندارد و بهترین عملکرد نیز همین با منطق بودن است.

وی تصریح کرد: رهبری به چنین تشکلاتی نیاز دارند کار شما بیشتر جنبه عملی دارد تا شعار، لذا خودتان را تقویت کنید.

امام جمعه رفسنجان ضمن اعلام حمایت ازفعالیتهای تشکل جامعه اسلامی دانشجویان بیان داشت: سعی کنید طوری عمل کنید که مسائل و گرفتاری پیش نیاید و در کنار آن نیز کارتان برش داشته باشد.

وی با بیان اینکه تشکل جامعه اسلامی خلا نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر(عج) را پر کرده است تصریح کرد: همیشه جریانات بر وفق مراد نیست گاهی به نفع و گاهی علیه یک مجموعه است و بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که خود را با شرایط وفق دهیم و مدیریت کنیم.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: شما می توانید از شرایط حاکم بر دانشگاه استفاده کنید و با برنامه ریزی به خوبی عمل کنید و در کنار انتقادات به جا حمایت های لازم را هم داشته باشید.

وی بیان داشت: در عملتان منطقی عمل کنید ، کارهای قابل ستایش را عنوان کنید و انتقادات خود محترمانه بازگو کنید.

خروج از نسخه موبایل