پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اطاعت از خداوند و دینداری، اولین پایه رستگاری است

 به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه دارالصاقیون,  حجت الاسلام  رمضانی نیا در خطبه های این هفته به مناسبت۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت :بهزیستی سازمانی است که مبنای به وجود آمدنش کمک به تأمین حداقل هزینه زندگی خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه های مناسب برای خودکفایی آنان بوده است.
وی افزود : احسان و دست گیری از مستمند، توفیق الهی است که تنها نصیب عده ای می شود که سزاوار لطف پروردگارند. دستی که معبد نیکی و مجرای امداد باشد، دست خداست که از آستین خلق بیرون آمده است.
خطیب جمعه  موقت شهر صفائیه با اشاره به تشکیل کمپین منافقین در فرانسه و صدور مجوز آن از سوی این کشور گفت: این حادثه خط بطلانی بر همه نظریه‌ها و ایده‌های حقوق بشری و دموکراتیک ادعایی غرب بود، بیان کرد و نشان داد آن چه در چنین کشورهایی وجود ندارد صداقت است و آن چه ارزش ندارد خون و جان و مال انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم است.

وی با تاکید بر اینکه این کمپین محکوم بوده همچنانکه حمایت و دادن مجوز به آن به شدت محکوم است، یادآور شد: وزارت خارجه باید موضعگیری مناسب در این ارتباط داشته باشد.
حجت الاسلام رمضانی نیا موضعگیری و سخنرانی فیصل در این کمپین و اظهارات ضد ایرانی و ضد انسانی او را شرم آور دانست، و خاطرنشان کرد: آن چه از این اتفاق و قضایای مشابه آن به دست می‌آید این است که فرانسه و بسیاری از کشورهای غربی گرفتار آتش گسترده‌ای شده اند که خود بر افروزنده آن هستند.
وی افزود: آنچه که غم بارتر است متهم شدن اسلام در پی این اتفاقات تروریستی است. در حالی که دامن اسلام ناب محمدی (ص) از این اتهامات مبراست.

خطیب جمعه موقت صفائیه خاطرنشان کرد: عدم تمکین در برابر شورای نگهبان در حقیقت تمکین نکردن در برابر دستورات دین است.

 وی با اشاره به اینکه جایگاه هیئت نظارت شورای نگهبان نیز در این میان بسیار مهم است، تصریح کرد: از مردم و مسئولان به ویژه جوانان غیور انقلابی انتظار می‌رود با حضور انقلابی خود زمینه را برای اعمال نظر شورای نگهبان در انتخابات و در یک جمله کل نظام اسلامی فراهم آورند چرا که این حضور می‌تواند زمینه‌ساز حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشد.

خروج از نسخه موبایل