پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

یادواره هفت شهید گرانقدر روستای عیش آباد برگزار شد

به گزارش خانه خشتی، شب گذشته مراسم باشکوهی به عنوان گرامیداشت هفت شهید والامقام روستای عیش آباد رفسنجان به همت عاشقان سیره ی شهداء و با حضور باشکوه مردم این منطقه در گلزار شهدای روستا برگزار شد.

در این مراسم در کنار خانواده های معظم این شهداء، حجج اسلام رمضانی امام جمعه رفسنجان، رفیعی امام جمعه بافت، رجب زاده امام جمعه شهر صفائیه و بخشی مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

حجت الاسلام مرادی دبیر یادواره شهدای روستای عیش آباد در آغاز مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ضمن عرض تسلیت شام شهادت امام جعفر صادق(ع) یادی کرد از شهدای مدافع حرم و اظهار داشت: ایران اسلامی امروز همچون بهشتی امنی در میان جهنم است و تنها چیزی که مقابل تعرض دشمن به این کشور را گرفته است روحیه شهادت طلبی در این مملکت است.

وی افزود: بنا بر توصیه های رهبر فرزانه انقلاب که همیشه ما را متذکر به این نعمت عظمای الهی کرده اند هنوز کسانی هستند که که در دفاع از حریم اسلام فرمایشات ایشان را سرلوحه قرار می دهند و در سوریه و عراق تا پای جان ایستاده اند.

مرادی زاده تصریح کرد: اینکه می کویند مدافعین حرم به خاطر پول می روند شما هم پول بگیرید و بروید اما قبل از ان جنایات داعشی ها با شیعیان سربریدن ها را ببینید و بعد تصمیم بگیرید.

وی خاطر نشان کرد: کسی که عاشق شهادت است دیگر دنیا و مادیات برایش ارزشی ندارد.

خروج از نسخه موبایل