پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اطلاعات، آمار دقیق و شفاف سازی پایه و اساس یک نشریه

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در آیین رونمایی از هفته نامه “خانه خشتی کویر” ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت :انتشار هفته نامه ای دیگر یک امکان را در شهر به وجود آورد که تا این نشریه هم مانند نشریات دیگر به کمک مشکلات و مسائل فرهنگی بیاید و باعث پیشرفت و تعالی شهرستان شود .
وی افزود :اصحاب رسانه در باب روشنگری جامعه فرماندهان حرکت جهادی هستند و نقش معلمی را ایفا می کنند که جهل و نادانی را از جامعه می زدایند .
فرماندار اطلاعات ،آمار دقیق و شفاف سازی را پایه و اساس نشریه دانست و گفت :هر چه اطلاعات صحیح تر و منطقی تر و اخلاقی تر باشد کمک بیشتری به جامعه می کند .


ملانوری ضمن تشکر از نشریات و خبرگزاریهای و پایگاه های خبری بیان داشت :همه ما باید از همه ظرفیتها  در جهت پیشبرد توسعه و اهداف شهرستان استفاده نماییم.
وی افزود :ما در همه حوزه های نیازمند کمک و تلاش همه مردم هستیم شناخت رفسنجان و نگاه کشور را باید به شهرستان جذب کنیم لذا رسانه ها در این میان نقش مهمی دارند .
ملانوری با بیان اینکه زیرساختها و فعالیتهای عمرانی که در سالهای گذشته صورت گرفته است نیازمند حمایت واقعی است اظهار داشت : اگر در ادامه فعالیتهای صورت گرفته در سالهای گذشته اقداماتی در جهت آنها و حفظ آنها صورت نگیرد سرمایه های ما بلا استفاده می مانند .


وی افزود:امیدواریم بتوانیم با استفاده از انسانهای ارزشمند در زمینه های مختلف و همچنین فعالیت و همکاری نشریات در جهت توسعه رفسنجان کوشا باشیم و شهرستان رفسنجان را خوش نام تر نماییم .

خروج از نسخه موبایل