مسئول ستاد اقامه نماز استان کرمان مطرح کرد :

مدیریت بر دل، راهکار فرهنگ سازی اقامه نماز

  • شناسه خبر: 104966
مدیریت بر دل، راهکار فرهنگ سازی اقامه نماز

مسئول ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت :مدیریت بر دل بهترین راهکار فرهنگ سازی اقامه نماز در واحدهای صنعتی است .نماز معجونی ناشناخته می باشد لذا باید از نماز بهره کافی و وافی برده شود .

خانه » فرهنگی مذهبی » مدیریت بر دل، راهکار فرهنگ سازی اقامه نماز

به گزارش خانه خشتی ؛حجت ااسلام و المسلمین عرب مسئول اقامه نماز استان در جلسه ستاد اقامه نماز واحدهای تولیدی و کارگری استان در کارخانه زرین رفسنجان، ساختار کارآمدی و مدیریت بر دل را بهترین راهکار فرهنگ سازی اقامه نماز در واحدهای صنعتی دانست و اظهار داشت :نماز معجونی ناشناخته می باشد لذا باید از نماز  بهره  کافی و وافی برده شود .
وی افزود :مدیریت کار با شیوه اخلاق محوری باید صورت گیرد .
این مقام مسئول تصریح کرد: دیدن و ارتباط برقرار کردن با انسانهای الهی ،خوش مرام، خوش کلام ،بی ریا یکی از ابزارهای توفیق جامعه می باشد.
وی با بیان اینکه معجزات پیامبر بر اساس اخلاق نبوی بوده است تصریح کرد :در امور ظاهری و فیزیکی نمازخانه ها و همچنین پخش اذان نباید غفلت کرد .
وی با اشاره به اینکه انقلاب ما محالات را ممکن کرد گفت : در  این مقوله برای اثر بخشی  رونق نماز با توفیق ، تلاش و توصل و همکاری قطعا موفق خواهیم شد .
حجت ااسلام و المسلمین عرب یکی از مشکلات در حوزه نماز را ریا در نماز خواند دانست و گفت :انسان با آگاهی و صفای باطن باید به عبادت خدا مشغول باشد و  نماز باید خداخواهانه باشد نه خودخواهانه .
وی افزود :نماز جماعت  نباید به صورت یک عادت تکراری اقامه شود باید همراه با احساس خوشایند باشد و امام جماعت هم با اخلاقش در این میان نقش مهمی دارد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان