خانه خشتی گزارش می دهد؛

رفسنجان بدون گدا / شهروندان از نبود متکدیان راضی اند

  • شناسه خبر: 114247
رفسنجان بدون گدا / شهروندان از نبود متکدیان راضی اند

در پی افزایش متکدیان در سطح شهر رفسنجان چندی پیش نیروی انتظامی طرح جمع آوری این متکدیان را آغاز کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » رفسنجان بدون گدا / شهروندان از نبود متکدیان راضی اند

به گزارش خانه خشتی ، طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر رفسنجان از روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه  از سوی نیروی انتظامی شهرستان و با همکاری شهرداری در حال اجراست و در همین کوتاه توانسته رضایت شهروندان رفسنجانی را جلب نماید.

خبرنگار خانه خشتی با حضور در قسمت های مختلف شهر از جمله پمپ بنزین ها، چهارراه ها، مغازه ه و میادین اصلی که پیش از این حضور متکدیان به وفور دیده می شد ، نظر شهروندن رفسنجانی را راجع به این اقدام نیری انتظامی جویا شد .

اکثر شهروندان از وضعیت کنونی ابراز رضایت داشتند.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در این باره به خبرنگار ما گفت:متکدیان امروز با استفاده از روش های نوین و حرفه ای و سوء استفاده از کودکان موجب کند شدن فعالیت دستگاه های متولی در جهت مقابله با این پدیده شوم اجتماعی شده اند.

وی با بیان اینکه طرح جمع آوری متکدیان در رفسنجان یک طرح دائم است خاطر نشان کرد: با برگزاری نشست های تخصصی برای رفع مشکلات ناشی از حضور متکدیان در سطح جامعه اقدام می کنیم تا این پدیده در رفسنجان برچیده شود.

لازم به ذکر است که شهروندان رفسنجانی می توانند به محض مشاهده متکدیان در سطح شهر مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

برچسب ها:
گدا گدا در رسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • همسفر

    با سلام خواهشمندیم بیرون شهر هم سری بزنید بخصوص پمپ بنزین حیدری و جایگاه گاز مقدم کنار دانشگاه علامه جعفری ودر آخر مسجد ابوالفضل هر وقت سفر بین استانی داشتم یکی دو نفر بودن همیشه سپاس از خدمت شما

    علی

    خدا پدرو مادرتون رو بیامرزه چهره شهر عوص شده ارامش اومده تو شهر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان