پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

آیین تجلیل جامعه ایثارگری از مقام معلم در رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، آیین تجلیل جامعه ایثارگری شهرستان رفسنجان از مقام معلم روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام رمضانی‌پورامام جمعه ؛ ملانوری فرماندار؛ حسینی رئیس آموزش و پرورش و صابری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حضور جمعی از معلمین این شهرستان در دبستان دخترانه شاهد برگزار شد.

رمضانی پور امام جمعه در این مراسم توجه به مشکلات معیشتی معلمان را ضروری دانست و اظهارداشت:معلمان نباید مشکلات مادی داشته باشند، کار معلمی دنیایی نیست اما باید آن‌قدر غنی باشند که دغدغه معیشت نداشته باشند و به تعلیم و تربیت فرزندان ما بپردازند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز به رشد نیاز دارد خاطر نشان کرد: اگر رشد و بصیرت در جامعه باشد دیگر فتنه و انتخاب بد نخواهد بود.

رمضانی پور تصریح کرد: استاد و شاگرد هردو در ایجاد رشد جامعه سهیم هستند و مقام معظم رهبری نیز بر رشد و تعالی و داشتن بصیرت در جامعه تأکید دارند.

ملانوری فرماندار رفسنجان نیز در این آیین شهدا را بهترین معلمان تاریخ دانست و فت: باید رفتار شهدا را در زندگی خود تکرار کنیم.

وی افزود: رسالت معلمان مانند پیامبران تعلیم و تربیت انسان‌هاست،معلمان باید در ابتدا خودشان قدردان خود باشند و آحاد جامعه نیز قدردان معلمان باشند.

خروج از نسخه موبایل