پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

ضرورت ساخت مجموعه های فرهنگی و تفریحی در کنار مساجد در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان روز گذشته در همایش روز جهانی مسجد و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در خیریه سیدالشهدا روستای داوران ضمن تبریک عید سعید قربان اظهار داشت :داوران می تواند یک منطقه گردشگری و سیاحتی برای همه استان مخصوصا برای رفسنجان باشد این موقعیت ایجاب می کند که همه داورانیها ساکن و غیر ساکن از ظرفیتهای چون دکتر پورابراهیمی نماینده ساعی مرکز استان و هم از تلاشهای مهندس محمدی و تلاش هایی که فرماندار نسبت به اینجا دارند استفاده کنند.

وی تصریح کرد :موقعیت داوران هم می تواند اشتغال برای خود داوران و هم برای شهرستان ایجاد کند و این انتظار و تحقق است که باید براورده شود ، یک خیریه به تنهایی نمی تواند کار به این بزرگی را انجام دهد همه جاهای داوران موقعیت های گردشگری را داراست و تنها شورا و دهیار به تنهایی نمیتوانند در این راه قدم بگذارند انها  خط مقدم کارها هستند عمده کار و نقش اصلی را خود مردم انجام دهند .

رمضانی پور اضافه کرد :زنان و مردان این منطقه باید برای ایجاد موقعیت برتر در منطقه تلاش کنند تا اینکه با سرعت کارها تحقق یابد .

وی با بیان اینکه پول در درون داوران وجود دارد گفت :همچنان که ما به مسجد نیاز داریم و  باید مساجد اباد و زیبا ساخته شوند در کنار ان  باید مجموعه های فرهنگی تفریحی زیارتی هم ساخته شود .

وی داوران را  با ۲۴ شهید ،منطقه ای استثنایی عنوان کرد و خاطرنشان کرد : افراد بزرگی در این منطقه وجود دارد که می شود از وجود انها بهره برد این منطقه  بیشتر از طلا و الماس ارزش دارد تنها جوینده می خواهد .

امام جمعه بیان داشت :دو بانده کردن جاده رفسنجان زرند در دستور کار می باشد امیدواریم زودتر این مسیر ساخته شود تا تلفات جاده ای هم کاهش یابد و مردم داوران تردد امن تری را داشته باشند .

خروج از نسخه موبایل