انتقاد رئیس آموزش و پرورش رفسنجان از عملکرد استان در انتخاب تیم های برتر این شهرستان

  • شناسه خبر: 150857
انتقاد رئیس آموزش و پرورش رفسنجان از عملکرد استان در انتخاب تیم های برتر این شهرستان

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان از عملکرد استان در انتخاب تیم های برتری این شهرستان انتقاد کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » انتقاد رئیس آموزش و پرورش رفسنجان از عملکرد استان در انتخاب تیم های برتر این شهرستان

به گزارش خانه خشتی ؛ سیدکاظم حسینی پور در  آیین استقبال و تجلیل از دانش آموزان دبیرستان فرهنگ رفسنجان که موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی المپیاد آماده ی کشوری شدند، با تبریک هفته ی تعاون اظهار داشت :همکاری و تعاون و تعامل شما دانش اموزان ستودنی است اگر این تعامل نبود به این درجه و مقام نمی رسیدید .
وی بیان داشت :اگر اموزه هایی که در یک دوره خاص به شما داده اند نبود مطمئنا شما را به این موفقیت نمی رساند و اگر حس مسئولیت و انسان شناسی هم نبود نمی توانستید این پله های ترقی را کسب نمایید .
رئیس اموزش و پرورش رفسنجان تصریح کرد :به دنبال هر موفقیتی یک تیم و یک گروه است هیچوقت موفقیت و پیروزی شخص نیست عوامل زیادی باهم باعث رسیدن به موفقیت می شود .
وی افزود :در جلسه امروز همه افراد در این موفقیت نقش دارند ابتدا خانواده های دانش اموزان و خود دانش آموزان که با انتخاب این راه تلاش کردند و همچنین مربیان هلال احمر هم در این موفقیت بی تاثیر نبودند .

حسینی پور با انتقاد از عملکرد استانی در انتخاب تیم های برتر گفت : شما دانش آموزان همین که از کانال کرمان عبور کردید قهرمانید، کرمانی ها علی الظاهر به هیچ عنوان حاضر نیستند که بچه های ما در هر وزارت خانه ای مقام اول را کسب کنند، این گلایه را سال قبل هم داشتم.
وی افزود: تیم دختران سال گذشته از پسران ما قوی تر بود گفتند چرا از رفسنجان باید دو تیم باشد دختران را حذف کردند و از کرمان گذاشتند و هیچ رتبه ای را هم نیاورند اگر تیم دختران رفسنجان را گذاشته بودند رتبه اول را کسب می کردند، امسال هم متاسفانه همین اتفاق افتاد.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم آنچه در قالب دانش آموزان اماده روزهای سخت همان دادرس است یاد گرفتند عملی به کارشان نیایید امیدواریم اتفاقاتی نیفند که بخواهیم از این پتانسیل ها استفاده کنیم .
رئیس آموزش و پرورش رفسنجان تاکید داشت :اگر روزی اتفاق ناگواری افتاد امید داریم که دانش اموزان و نوجوانانی هستند که میتوانند کمک کنند و این جای امیدواری دارد .
حسینی پور در ادامه به حدیثی از امام حسین(ع) اشاره داشت و گفت : اگر دین ندارید حداقل در دنیا آزاده باشید آزادگی این است نه زیر بار زور رفتن ونه زور را پذیرفتن است شما باید این مسئله را در ذهنتان بررسی کنید و آن سرلوحه خود قرار دهید سعی کنیم آزاده باشیم .

حسینی پور گفت : کسانی که در دهه محرم باعث ظلم به دیگران می شوند بر وفق این روایت عمل نمی کنند، در ایام محرم نباید با ایجاد ترافیک باعث ناامنی و سلب آرامش برای مردم شویم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان