همایش طلایه داران تبلیغ در رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 151238
همایش طلایه داران تبلیغ در رفسنجان برگزار شد / عکس

همایش طلایه داران تبلیغ صبح امروز با حضور امام جمعه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » همایش طلایه داران تبلیغ در رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، در آستانه آغاز ماه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) همایش طلایه داران تبلیغ صبح امروز با حضور امام جمعه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان و جمعی از مبلغین در سازمان تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این همایش اظهار داشت: هدف امروز دشمن جوانان است و تلاش می کند انان را از انقلاب و نظام بگیرد و ما نیز تلاش می کنیم که این قشر و مردم را به نظام امیدوار نگه داریم و تجربه نشان می دهد که ما موفق هستیم.

وی افزود: دشمن هزینه می کند تا انحراف ایجاد کند و فرهنگ منحط غرب را جایگزین کند اما توفیقی حاصل نشده و رویش های بسیاری در کشورمان ایجاد شده است.

رمضانی پور به برپایی آیین های معنوی اعتکاف، پیاده روی اربعین، دعای عرفه و اردوهای راهیان نوز با استقبال پرشور مردم به ویژه جوانان در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: دستگاه امام حسین(ع) و کلام نور معجزه آفرین است نباید به کسانی که فرافکنی می کنند و منحرف شدند بها دهیم و فکر کنیم که اهل نماز و عبادت کم شده است، بسیاری اهل تقوا هستند و ان عده اندکی که هم که نیستند ما باید دنبال آنها باشیم.

امام جمعه رفسنجان تبلیغات چهره به چهره را از وظایف مبلغان برشمرد و بیان داشت: با تبلیغ چهره به چهره می توانیم افراد را در همراهی کردن با انقلاب و نظام تثبیت کنیم و مبلغان باید بطور جدی وارد این عرصه شوند.

رمضانی پور تصریح کرد: تاریک ترین زمان تاریخ در زمان حکومت امام حسین(ع) رقم خورد و ایشان آنگونه عمل کردند امروز نیز به شکل مدرنیته آمریکا و اسرائیل بنی امیه این زمان هستند که در یمن و سوریه و دیگر کشورهای مسلمان دست به جنایت می زنند.

وی خاطر نشان کرد: قوی ترین دستگاه دستگاه امام حسین(ع) است که همه را به خود جذب می کند یک جاذبه بسیار قوی است که همه می آیند و مبلغات بایستی شناگر خوبی باشند و از این فرصت بهره گیرند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه بیان داشت: مسئولین خیلی سرد و با خونسردی و صبورانه رفتار می کنند اما فکر نمی کنند که در بحران هستیم و درد نداشتن و آبرو رفتن را نمی دانند.

وی با بیان اینکه بیشترین طعم تلخ گرانی و مشکلات اقتصادی را قشر روحانیت می بینند و می چشند تصریح کرد: این نظام را به روحانیت می شناسند که پشگام بوده اند ما باید جدیت داشته باشیم مردم را دلالت دهیم راهنمایی کنیم و آنان را به آینده ای روشن امیدوار کنیم.

رمضانی پور گفت: نظر رهبر فرزانه انقلاب نیز این است که این دولت بایستی کار را به سرانجام برسند و نیاز است که کار جهادی و انقلابی صورت گیرد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این همایش با تاکید بر ضرورت توجه مبلغین به دهه اول ماه محرم  اظهار داشت: جامعه بر مقابل سیل بی امان مسائل فرهنگی و فضای مجازی نیاز به مرشد دارد و تجربه نشان داده است که هرجا روحانیت دائمی مستقر است آسیب ها کمتر است.

وی افزود: محرم و صفر فرصت بسیار خوبی است ، مبلغین سعی کنند با مطالب بروز و کوتاه مطابق با درد نسخه بپیچند .

حسینی با بیان اینکه بیش از چهار هزار شهید دفاع مقدس از روحانیون تقدیم شد تصریح کرد: ما در برابر این شهدا مسئولیم و حیف است به خاطر کوتاهی ما این انقلاب بخواهد از دست برود.

وی تصریح کرد: نقش حضرت زینب(س) را در سخنرانیهایتان برجسته کنید نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند ، بر حجاب و عفاف تاکید کنید چرا که توطئه دشمن دامن زدن به بی عفتی ها در جامعه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: روضه خوانی نمک مجلس است اما در کنار آن بیان حقایق و مسائل ضرورت دارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان