عمل به وصیت نامه شهدا راه ماندگاری جامعه ماست

  • شناسه خبر: 153246
عمل به وصیت نامه شهدا راه ماندگاری جامعه ماست

رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت :عمل به وصیت نامه شهدا راه ماندگارجامعه ماست ،شهدا از یک طرف مثل پروانه بودند که دور شمع ولایت و اسلام چرخیدند و سوختند اما هدف انها باقی ماند.

خانه » آخرین اخبار » عمل به وصیت نامه شهدا راه ماندگاری جامعه ماست

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی پیش از ظهر امروز در نهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص سرافراز لشکر ۴۱ ثارلله در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با گرامیدشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت :شهدا رفتند و کاری حسینی کردند و انهایی که ماندند باید کاری زینبی انجام دهند.
وی بیان داشت :امروز باید از کیان انقلاب و مقام ولایت پاسداری کنیم تا انقلابمان زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شود .
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد :افق آینده ما رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود است ،یکی از توصیه ها ،مطالعه وصیت نامه شهداست ،شهدا وصیت نامه های خود را با عشق نوشتند بنابراین این وصیت نامه می تواند مشعل فروزانی جلوی راه ما و میراثی ماندگار باشد.
وی با بیان اینکه فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس خط مقدم بودند افزود:عمل به وصیت نامه شهدا راه ماندگارجامعه ماست ،شهدا از یک طرف مثل پروانه بودند که دور شمع ولایت و اسلام چرخیدند و سوختند اما هدف انها باقی ماند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت : امت اسلامی باید مانند شهدا مقلد ولایت باشند ،کارهای ما اگر زیر نظر ولایت انجام نگیرد ارزش نخواهد داشت مهر استاندارد کالاهای ما همان ولایت است .
وی ضمن روایتی از پیامبر (ص) به جهاد در راه خدا اشاره کرد و عنوان داشت :جهاد در راه خدا بالاترین ارزشهاست فردی که جهاد می کند چه به شهادت برسد و یا سالم برگردد ثواب آن باقی است و مانند نوزادی است که از مادر متولد شده است .
حجت الاسلام حسینی بیان داشت :جهاد در راه خدا معامله ای تضمین شده است که رستگاری ما را به دنبال دارد .
وی تاکید داشت :رستگاری بزرگ را شهدا به دست آوردند واژه تسلیت برای خانواده های آنها برازنده نیست باید تبریک گفت .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان