رقابت بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج به پایان رسید
با نمایش عدد صفر روی تابلوی شمارش معکوس برای زمان این رقابت ۴۸ ساعته، تیم ها اثرات خود را تحویل داورها داده و به این صورت رقابت ها به پایان رسید؛ داوری هر کدام از بخش های مسابقه تا ظهر به اتمام می رسد و نفرات برگزیده در هر بخش تا عصر معرفی می شوند.
داوران و ناظران در حال تحویل محتواهای تولید شده هستند تا کنون جمع آوری انیمیشن از تیم ها به پایان رسیده و حدود ۳۵ انیمیشن تحویل گروه داوری داده شده است.
به نفرات برگزیده از هر بخش در مراسم اختتامیه جوایز و لوح یادبود اهدا می شود.
رقابت به ساعت پایانی و حساس خود رسید
رقابت ها در نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج به روز آخر خود رسیده و تیم های شرکت کننده تنها یک ساعت زمان دارند تا تولیدات خود را به تیم داوری ارائه بدهند.
روز دوم رقابت ها
بازدید کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای از رقابت تیمهای تولید محتوای بسیج
در دومین روز از نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج، کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای از این دوره از رقابت ها بازدید کرده و از نزدیک در جریان تولید محتوا توسط تیم های شرکت کننده قرار گرفت.
در همین راستا مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای با بازدید از گروه های تولید انیمیشن، بازی و نرمافزار در جریان محورهای مسابقه و طرح های ارائه شده قرار گرفت.
حسن کریمی قدوسی، مدیر عامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج و حضور ۱۰۰ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات اظهار داشت: بنیاد ملی بازیهای رایانهای تمرکز زیادی روی بازی ها داشته و با بازدیدی که از چند غرفه داشتم متوجه شدم که در این زمان اندک و فرصت کوتاه بازی های بسیار خوبی ساخته شده است و البته هنوز زمان باقی است و تا پایان مسابقات طبیعی است بازی های بهتری ارائه شود.
وی در ادامه عنوان کرد: فعال سازی ظرفیت بسیج در شهرستان ها آن هم در یک فرصت دو روزه به گونه ای که خود به ایده پردازی و اجرای آن بپردازند و رقابت بین کارهایی که در این زمان تولید شده و از قبل آماده نشده برای اولین بار در سطح کشور است.
مدیر عامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای با بیان اینکه تا کنون موضوعات تولید در فضای مجازی به صورت جشنواره ای پیگیری میشده است بیان داشت: ایده پردازی و برای یک زمان کوتاه تا کنون در جای مطرح نشده و این اقدام بسیج برای اولین بار است که صورت می گیرد و از این جهت کار نو و جدیدی به حساب می آید.
کریمی قدوسی همچنین گفت: آنچه که بعد از این مسابقات مطرح می شود، شناسایی و سرمایه گذاری روی تیم های خوبی است که در این دو روز توانمندی های بیشتری از خودشان بروز می دهند؛ طبیعی است که نمیتوان محصول ساخته شده در ۲ روز را به بازار ارائه داد اما می توان از ایده های خوبی که در این مسابقات مطرح می شود بسیار خوب بوده و میتوان در ادامه سر فرصت به آنها پرداخت.
رقابت سخت و نفس گیر با وارد شدن به یک چهارم آخر زمان مسابقات
با نزدیک شدن به یک ۱۲ ساعت پایانی این دوره از مسابقات، رقابت تیم های تولید محتوا وارد مرحله جدیدی شده است به نحوی که دیگر تیم ها زمان استراحت خود را کاهش داده و تقریباً بدون استراحت در حال تولید محتوا هستند؛ طی دو روز گذشته به گفته مسئولان برگزاری مسابقه، طرح های بسیار خوبی جهت تولید محتوا ارائه شده است.
Flash version 10,1 or greater is required
You have no flash plugin installed
Click here to download latest version
به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دومین روز از نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج، احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از این دوره از رقابت ها بازدید کرده و از نزدیک در جریان تولید محتوا توسط تیم های شرکت کننده قرار گرفت.
در همین راستا این عضو کمیسیون فرهنگی با بازدید از گروه های تولید انیمیشن، بازی و نرم افزار در جریان محورهای مسابقه و طرح های ارائه شده قرار گرفت.
تشکیل کمیته تخصصی فضای مجازی در کمیسیون فرهنگی/ دولت امروز بیشتر از هر زمانی به ظرفیت بسیج در فضای مجازی احتیاج دارد
احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج و حضور ۱۰۰ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات اظهار داشت: ما در حوزه فضای مجازی دو خلا جدی داریم که در کمیسیون فرهنگی مباحثی داشته و کمیته تخصصی فضای مجازی را اخیرا در این کمیسیون تشکیل داده ایم.
وی در ادامه گفت: خلا اول در این حوزه خلا مدیربتی است یعنی حدود مشخصی ندارد و این مساله مهم است؛ خلا دوم در این حوزه خلا محتوایی بوده که بسیار جدی تر از خلا اول است. یعنی ما قالبی داریم که داخل آن تهی است و تا کنون نتوانستیم این قالب را پر کنیم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر بسیج در این راستا اظهار داشت: اقدام اخیر این سازمان که در قالب یک شبکه مردمی در حوزه سایبری به تولید محتوا پرداخته پرداخته یک جریان سازی بزرگی در فضای مجازی ایجاد کرده و برای اهالی این فضا امیدهایی را به وجود آورده است.
آزادی خواه با بیان اینکه عملاً این روش بسیج منجر به استفاده بهینه از این فضا شده است عنوان کرد: با توجه به ظرفیت سرشاری که در این فضا و از سوی افراد مختلف وجود دارد، می توانیم تاریخ، آرمان ها و مقدسات خود را تبلیغ کنیم و جوانان خود را برای آینده واکسینه کنیم.
وی ضمن تأکید بر اینکه تربیت نسل جوان باید در حوزه اسلام و انقلاب صورت بگیرد بیان داشت: تربیت جوانان زمانی محقق می شود که بتوانیم از بستر فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم؛ این گونه مسابقات و جشنواره ها می تواند جریان سازی خوبی به وجود آورده و بستری را برای تولید محتوا و محصول ایجاد کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: اگر یک کشور تولید کننده محصولات در زمینه فضای مجازی باشیم حتی می توانیم به خودکفایی در این زمینه برسیم و در مرحله بعدی محصولات و تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر کنیم و این مساله نقش مهم و گام موثری در فضای مجازی خواهد داشت.
آزادی خواه با اشاره به نظر رهبر انقلاب پیرامون فضای مجازی عنوان کرد: نظر صریح رهبری این است که این فضا مانند شمشیر دو لبه عمل می کند که هم می تواند برنده و هم می تواند نجات بخش باشد و بر اساس آن نمی توان فضای مجازی را با چشم مثبت یا منفی قضاوت کرد و باید هر دو دید را به آن در نظر گرفت.
وی با اشاره به برگزاری این رقابت ها از سوی بسیج تصریح کرد: این اقدام سازمان بسیج می تواند نیت رهبر انقلاب در این حوزه را به خوبی عملیاتی کند یعنی ما را به سمت استفاده بهینه این این فضا بکشاند رهبری هم تأکیدشان استفاده مثبت از این فضا بوده و با این اقدامات این نظرات رهبری محقق می شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: کمیسیون فرهنگی به جد پیگیر این مساله بوده به ویژه در حوزه پیام رسان های داخلی توصی ما به بسیج ایجاد کارآفرینی در این زمینه است به طوری که یا نسبت به تقویت یک پیام رسان اقدام کند و یا یک پیام رسانی را در حد رقابت با پیام رسان های خارجی طراحی و ایجاد کند.
آزادی خواه تأکید کرد: به اعتقاد من با توجه به اینکه بسیج همواره نیروی کمک کننده به دولت ها بوده است امروز بیشتر از هر زمانی دولت به نیروهای بسیجی در فضای مجازی احتیاج دارد و پیشنهاد می شود این ظرفیت عظیم بسیج در فضای مجازی در تولید محتوا به کمک دولت بیاید.
سرپرست تیم داوری پویا نمایی: طرحهای خوبی ارائه شد که با تلاش مشاوران هیچکدام تکراری نیستند
دیانتی، سرپرست تیم داوری پویا نمایی در گفتگو با خبرنگار دانا در خصوص این دوره از رقابت ها اظهار داشت: سطح این دوره از رقابت ها از آنچه که پیش بینی می شد بالاتر است؛ خوشختانه همکاری و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.
وی افزود: تیم ها هر کدام ایده های خود را به مرحله اجرا رسانده اند و دیگر از مرحله ایده پردازی خارج شده اند؛ در همین راستا تیم های مشاوران کمک زیادی به گروه ها کرده اند تا جایی که ۳۵ تیمی که در حال تولید پویا نمایی هستند هیچ کدام کاری مشابه دیگری انجام نمی دهند.
سرپرست تیم داوری پویا نمایی در ادامه تصریح کرد: از بعد از ظهر دیروز ایده یابی و فرآیند تولید به اتمام رسیده است و الگوی ایده ها توسط داوران ثبت شده است که البته ثبت ایده ها تا امروز به طول انجامید.
جوان ترین تیم از استان قم در این رقابتها حاضر شده است
سه تیم از استان قم در این رقابت ها حاضر شده اند اما بررسی ها نشان می دهد میانگین سنی اعضای تیم قم بسیار پایین بوده و جوان ترین تیم از این استان در این رقابت ها حاضر شده است.
سلیمی سرپرست تیم استان قم در همین راستا اظهار داشت: خروجی های هر سه تیم ما در یک سبک و ایده می باشد یعنی شخصیت ها و کاراکترهایی که در انیمیشن به کار رفته است در بازی هم می باشد که در این رقابت ها بی سابقه و یک نقطه قوت می باشد که این ایده از سوی مسول هم مورد تشویق قرار گرفته است.
وی افزود:سرمایه گذاری ما روی این نوجوان است در حالی که بعضی از غرفه ها اساتید انمیشین سازی هستند اما به این نوجوانان اعتماد کره ایم و با قدرت هم راه را ادامه می دهیم.
سرپرست تیم قم اضافه کرد: تیم های تخصصی و حرفه ای هم در قم داریم که بازی های بین المللی ارائه داده اند و با بسیج هم در ارتباط هستند اما رویکرد ما جوانگرای بوده و اینکه سرمایه گذاری روی این نوجوانان داشته باشیم تا رشد و پیشرفت کنند و تشویقی برای آینده آنها شود.
وی گفت: هدف ما تشویق این تیم ها می باشد تا انگیزیه ای برای آنها ایجاد شود تا در این عرصه با قدرت ادامه دهند.
سلیمی ادامه داد: در این دو روز از شبکه ها مختلف تلویزیونی و سایت های مختلف از تیم ما مصاحبه گرفته اند چرا که تیم ما جوان ترین تیم در این رقابت می باشد که با انگیزه بالایی راه را ادامه می دهند.
روز دوم رقابت ها با تب و تاب بیشتری آغاز شد
شرکت کنندگان در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج پس از یک رقابت سخت و نفسگیر در روز اول، از صبح امروز بار دیگر با جدیت فعالیت و تلاش خود را برای کسب موفقیت در این رقابت آغاز کرده اند.
تا این لحظه ۲۷ ساعت از زمان آغاز رقابت تیم های شرکت کننده گذشته و کمتر از ۲۱ ساعت دیگر تا پایان این رقابت فرصت باقی مانده است.
از محل برگزاری گردهمایی نیز خبر میرسد تیم های شرکت کننده در ساعات پایانی شب و بامداد امروز نیز دست از کار و تلاش برنداشته و برای دست یابی به موفقیت از خواب خود نیز گذشته اند.
روز اول رقابتها
حضور ۴۸ ساعته داوران و نظارت بر روند اجرای کار
نکته مهم در این دوره از رقابت ها این است که داوران و متخصصان از آغاز در کنار شرکت کنندگان حضور داشته و به درستی اجرا و نحوه اجرای مسابقات نظارت می کنند
بررسی مدل های کاری شرکت کنندگان و همچنین بررسی میزان خلاقیت در کار به گونه ای که بتوانند در ۴۸ ساعت کار را به اتمام برسانند یکی از مهمترین اهداف این اقدام داوران است.
در کنار داوران مشاوران نیز به بهبود طرح های شرکت کنندگان کمک می کنند تا آثار تولید شده در کیفیت بهتری عرضه شوند.
درخواست شرکتکنندکان برای افزایش زمان تولید محتوا
با گذشت ۱۰ ساعت از آغاز این رقابت، شرکت کنندگان از مسئولان برگزار کننده درخواست دارند که زمان تولید را افزایش دهند؛ برخی از شرکت کنندگان معتقد هستند برای تولید یک اثر فاخر به زمان بیشتری احتیاج دارند.
بازدید معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج از این رویداد
در حالی که ۱۲ ساعت از شروع رقابت های نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج گذشته، مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج از محل برگزاری این مسابقات بازدید کرد.
معین حین این بازدید از روند اجرا و تولید دیدن کرده و در جریان روند کاری آنها قرار گرفت؛ شرکت کنندگان مطالبات خود نظیر افزایش زمان مسابقه را با رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در میان گذاشتند.
Flash version 10,1 or greater is required
You have no flash plugin installed
Click here to download latest version
سردار غیب پرور: هدف اصلی از این تجمع ۲ روزه اعلام موجودیت،شبکه سازی و رقابت است
سردار غیب پرور در مراسم افتتاحیه همایش اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۰۰ تیم سه نفره از ۳۲ استان اظهار داشت: امروز به فضل الهی آنچه که انتظار داشتیم به دست مجموعه جوانی در حال تحقق است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: جنگ رسانه ای را باز باور کنیم که در بسیاری از تحولات دنیا این فضای مجازی است که جریان سازی می کند مثلا ترامپ پیروزی خود را مدیون جریان مجازی می داند و نه جریان نشریه ای.
سردار غیب پرور با بیان اینکه هدف اصلی از این تجمع دو روزه یک اعلام موجودیت یک شبکه سازی و یک رقابت است، عنوان کرد: که در ادامه در سه بخش محورهای مسابقه اعلام می شود و ما تک موضوعی کار نخواهیم کرد که با تولیدات بیشتری مواجه شده و هم دست شرکت کنندگان باز است.
سردار غیب پرور رقابت را در سه محور انیمیشن، بازی و تولید نرم افزار اعلام کرده و گفت: در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تاکید می شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست، باید بدانیم که افول آمریکا قطعی است و از همین جهت موضوع انیمیشن “نقش جوانان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات آمریکا” موضوع این بخش اعلام می شود.
وی افزود: در بخش بازی هم باز به نقش جوانان تاکید داشته و موضوع تولید محتوا در این بخش “جوان و مقاومت” اعلاممی شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بخش نرم افزار هم باید تولیدات اثربخش تولید شود که بر اساس شعار سال و تاکید رهبری بر موضوع حمایت از کالاهای ایرانی موضوع این بخش هم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شده است.
سردار غیب پرور تصریح کرد: باید در نظر داشت حضور جوانان مومن در عرصه فضای مجازی و اهمیت آن کمتر از حضور جوانان در دفاع مقدس نیست و دستاوردهای حضور موثر در این عرصه می تواند به پیروزی های بزرگی منجر شود.
Flash version 10,1 or greater is required
You have no flash plugin installed
Click here to download latest version
Flash version 10,1 or greater is required
You have no flash plugin installed
Click here to download latest version
این رقابت ها با حضور ۹۶ تیم از ۳۲ استان در حال پیگیری است که برخی از استان ها با تیمهای بیشتری در این رقابت حاضر شده اند. در همین راستا در ساعات اولیه تیم ها مشغول اراده طرح های خود و چکش کاری آنها هستند.
شرکت ۳ تیم تخصصی تولیدات دیجیتال استان همدان در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج
مینو جعفری، سرپرست تیم اعزامی استان همدان به نخستین رویداد تولیدات دیجیتال فضای مجازی بسیج در گفتگو با خبرنگار نافع اظهار کرد: صبح امروز همزمان با صدور فرمان سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضفعین نخستین رویداد فضای مجازی کشور با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار کرد.
وی با اشاره به سخنان رییس سازمان بسیج مستضعفین در ابتدای رویداد افزود: سردار غیب پرور در سخنرانی ابتدای مراسم هدف اصلی از برگزاری این رویداد را یک رزمایش و عملیات برای سنجش عملکرد بسیج دانست که به طور حتم بسیج در همه عرصه ها پیروز است.
سرپرست تیم اعزامی استان همدان به نخستین رویداد تولیدات دیجیتال فضای مجازی بسیج به تشریح تیم های اعزامی استان همدان پرداخت و گفت:تیم های استان همدان در سه تیم سه نفر که شامل انیمیشن, طراحی بازی و نرم افزار می باشد در این رقابت حضور دارند.
حضور ۳ تیم سه نفره از البرز در حوزه های نرم افزار، انیمیشن و بازی
استان البرز هم با دو تیم پویانمایی و یک تیم نرم افزار در این رویداد ملی شرکت کرده است.
هر سه تیم استان البرز پس از استقرار در غرفه مربوطه و احیای تجهیزات، شروع به طرح ایده با موضوع مشخص شده کرده و پس از تایید و راهنمایی مشاوران مربوطه، وارد مرحله بعد شدند.
این اعضا پس از ایده پردازی به سناریو نویسی و مشخص کردن جزییات کار پرداخته و در نهایت، وارد مرحله تصویرسازی ایده ها در حوزه تخصصی مربوط به خود کردند.
این رویداد با حضور ۳ تیم سه نفره از استان البرز در حوزه های نرم افزار، انیمیشن و بازی در حال برگزاری است.
در این دوره از رویداد، ۳ تیم سه نفره از آذربایجان غربی در بخش های انیمیشن، طراحی بازی و نرم افزار به رقابت با نمایندگان دیگر استانها می پردازند. لازم به ذکر است، موضوعات رقابت در بخش انیمیشن نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا، در بخش بازی موضوع جوان و مقاومت و در بخش نرم افزار موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است.
حضور ۳ تیم سه نفره از مازندران در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج
در همین راستا امیر اسدی مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان مازندران و سرپرست تیم شرکت کننده از این استان با اشاره به اینکه تیم استان در هر سه بخش حضور دارند که هر تیم متشکل از سه نفر است، گفت: افراد شرکت کننده از فعالان فضای مجازی شهرهای ساری، قائمشهر، چالوس، رامسر، بابل، تنکابن هستند که امیدواریم در این دوره از رویداد موفق شویم.
حضور تیم تخصصی فضای مجازی خراسان شمالی در اولین گردهمایی ملی فعالان بسیج
خراسان شمالی یز با یک تیم تخصصی فضای مجازی خراسان شمالی در اولین گردهمایی ملی فعالان بسیج در استان تهران حضور یافت این تیم متشکل از ۶ نفر از فعالان عرصه تولید محتوا در فضای مجازی است.
حضور تیم تخصصی فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره بزرگ رسانه های دیجیتال
در همین راستا تیم های تخصصی استان کهگیلویه وبویراحمد دراین استارتاپ بزرگ در سه بخش اندروید، بازی و انیمیشن فعالیت دارند که سه تیم سه نفره و به همراه یک نفر سرپرست در این استارتاپ بزرگ حضور دارند که دو تیم اپلیکشین و یک تیم انیمیشن از استان با سایر استان ها به رقابت خواهند پرداخت.
حضور ۳ تیم از قزوین در اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج
در همین راستا امیری مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین گفت: از قزوین ۱۰نفر در قالب سه تیم برای حضور در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج و شرکت در رقابت بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کرده اند.
وی یادآور شد: فعالان فضای مجازی استان قزوین از سه محوریت تعیین شده در دو محوریت نرم افزار موبایلی و انیمیشن شرکت خواهند کرد، این مسابقات از صبح امروز آغاز شده و تا ۹ صبح روز شنبه ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.
رقابت ۲ تیم تخصصی ۳ نفره گلستان
در این دوره از رقابت ها دو تیم تخصصی سه نفره در زمینه های اپلیکیشن و انیمیشن از استان گلستان با موضوعات نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا در بخش انیمیشن و موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در بخش اپلیکیشن فعالیت خود را با رمز مقدس امام حسن مجتبی(ع) از صبح امروز به مدت ۴۸ ساعت شروع کرده اند.
حضور سه تیم از اصفهان میان تیمهای حاضر در این رقابت ها
سرپرست تیم استان اصفهان گفت: سه تیم تخصصی انیمیشنسازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی از استان اصفهان در اولین همایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کردهاند.
این مسابقات در سه بخش تولید انیمیشن، تولید بازی و تولید نرمافزار به مدت ۴۸ ساعت بدون وقفه در حال برگزاری است و ۱۰۰ تیم از سراسر کشور و سه تیم تخصصی انیمیشنسازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی از استان اصفهان هم به مدیریت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در این مسابقات شرکت کردهاند.
حضور سه تیم از کردستان در این دوره از مسابقات
سرپرست تیم استان کردستان گفت: انیمیشنسازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی رشتههای این مسابقات است که سه تیم سه نفره از استان کردستان همراه با یک سرپرست در این مسابقات حضور دارند.
وی با اشاره به موضوع این مسابقات، افزود: تیمهای انیمشین سازی در بخش دوبعدی با موضوع افول آمریکا، ساخت اپلیکیشن با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و ساخت بازی موبایلی با موضوع جوان و مقاومت باهم به رقابت میپردازند.
بر اساس گزارش عصر هامون در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج، سه تیم تخصصی از سیستان و بلوچستان در زمینه بازی، اپلیکیشن تلفن همراه و انیمیشن شرکت کردند.
حضور ۱۰ تیم از استان سمنان در استارتاپ بزرگ بسیج
تیم دهنفره استان سمنان در سه بخش اندروید، بازی و انیمیشن در استارتاپ بزرگ بسیج حضور دارد. استان سمنان نیز در قالب یک تیم دهنفره در این رویداد مهم ملی حضور دارد. شرکتکنندگان در این استارتاپ بزرگ، در سه بخش اندروید، بازی و انیمیشن فعالیت میکنند.
حضور۳ تیم تخصصی فضای مجازی اردبیل در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج
قاسم محمد زاده، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم اعلام کرد که از استان اردبیل ۳ تیم تخصصی متشکل از یک تیم انمیشن سازی و ۲ تیم اپلیکیشن سازی شرکت کرده اند.
حضور ۳ تیم از قم در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج
در این رقابت از استان قم همه در این سه بخش تیم هایی حضور دارند و به رقابت می پردازند که در حاشیه همین رقابت مسعود سلیمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه عرصه فضای مجازی، خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در جنگ نرم است ، گفت: ورود بسیج در این عرصه و تزریق تفکر بسیجی در این زمینه برتری انقلاب اسلامی بر جبهه استکبار را رقم خواهد زد.
۳ تیم تخصصی در عرصه پویانمایی و نرم افزار از استان مرکزی حضور دارد
بر اساس این گزارش ۳ تیم تخصصی در عرصه پویانمایی و نرم افزار از استان مرکزی در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج حضور دارد. در این رویداد از استان مرکزی ۲ تیم در عرصه پویانمایی و یک تیم در بخش نرم افزار حضور داشته و رقابت های خود را از صبح آغاز کرده اند.
فعالان بسیجی عرصه فضای مجازی کرمانشاه هم با دست پر در این همایش شرکت کردهاند و تولیدات برتر متخصصان این حوزه را قرار است در این رقابت عرضه کنند.
محمدی سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه در این راستا گفت: استانهای مختلفی در این رقابتها حضور دارند و کرمانشاه هم با ۱۰ نفر شامل سه تیم سه نفره در این رقابتها حاضر است که این افراد از متخصصان و توانمندان فضای مجازی استان هستند؛ در حال حاضر هم روند کار به خوبی پیش میرود و بچهها مشغول کار هستند.
حضور ۳ تیم از خراسان رضوی در نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج
حسین اسدی، مسئول تیم های اعزامی از خراسان رضوی در معرفی تیم این استان اظهار داشت: سه تیم سهنفره شامل؛ دو تیم انیمیشنسازی و یک تیم بازیسازی اندرویدی از خراسان رضوی صبح امروز رقابت خود را در نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج آغاز کردند.
انتهای پیام/