رییس شورای فرهنگ عمومی رفسنجان:

مراقبت از فرهنگ جامعه اولویت همگان باشد

  • شناسه خبر: 205021
مراقبت از فرهنگ جامعه اولویت همگان باشد

رییس شورای فرهنگ عمومی رفسنجان گفت: مراقبت از اساس و مبنای کشورمان یعنی همان فرهنگ جامعه که ضرورتی غیرقابل انکار است باید صورت گیرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » مراقبت از فرهنگ جامعه اولویت همگان باشد

به گزارش خانه خشتی؛ امام جمعه رفسنجان در جلسه‌ی شورای فرهنگ عمومی رفسنجان با تأکید بر اینکه دشمن در حال آسیب رساندن به مبنا و اساس جامعه یعنی فرهنگ ایرانی است اظهار کرد: مراقبت از اساس و مبنای کشورمان یعنی همان فرهنگ جامعه که ضرورتی غیرقابل انکار است باید صورت گیرد که کم کاری نسبت به این قضیه قابل قبول نیست و جامعه را به سمت نابودی می کشاند.

حجت الاسلام اصغر عسکری ضمن قدردانی از همدلی  و هماهنگی بین دستگاه های امنیتی، قضایی، اصناف و دستگاه های حمایتیمانند شهرداری، شرکت مس، فرمانداری و غیره بیان کرد: اگر بنیان جامعه سست شود امیدی به ماندگاری آن نیست.

وی در ادامه به موضوع فقدان یک مدیر برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشاره کرد و افزود: البته در این سکان سرپرستی وجود دارد و فعالیت های وی قابل ستایش است اما بهتر است نسبت به جایگاه مدیریت این نهاد مهم، تصمیم مفید اتخاذ شود.

امام جمعه رفسنجان هم مثل سایر مسئولان شهرستان دغدغه وجود اتباع بیگانه در شهرستان را یادآور شد و افزود: حضور دانشآموزان این ملت بیگانه در کلاس های درسی که دانش آموزان ایرانی هم وجود دارند  مخاطراتی را به دنبال دارد که شایسته است همچنانکه در باب ساماندهی اتباع بیگانه تدابیر لازم اندیشیده می شود نسبت به جداسازی دانش آموزان آن ها از دانش آموزان ایرانیاقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان