تمجید رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین از پروژه‌های محله‌محوری شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 205902
تمجید رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین از پروژه‌های محله‌محوری شهرداری رفسنجان

در جلسه مشترک شهردار رفسنجان با رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین، اقدام مؤثر شهرداری رفسنجان در اجرای طرح محله‌محوری مورد تمجید قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » تمجید رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین از پروژه‌های محله‌محوری شهرداری رفسنجان

به‌گزارش خانه خشتی؛ در نشستی که با حضور حسینی‌پور مشاور مردمی‌سازی شهرداری یزد، حجت‌الاسلام میرجلیلی رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین با کهنوجی شهردار و معاون فرهنگی اجتماعی در دفتر مرکزی شهرداری رفسنجان برگزار شد، پیرامون طرح محله‌محوری و حضور شهردار در مساجد و رصد مشکلات محلات بحث و گفتگو شد.

رایزن فرهنگی ایران در آمریکای لاتین در این نشست طرح محله‌محوری شهرداری رفسنجان را قابل تحسین خواند و گفت: آوازه و شهرت شهرداری رفسنجان را در خصوص طرح محله‌محوری با محوریت مسجد شنیده بودیم به همین منظور از نزدیک خدمت شما رسیدیم تا از نزدیک از این طرح‌ها بازدید کنیم.

وی افزود: مجموعه اقدامات شهردار رفسنجان در مواجه با مشکلات، پیگیری و اقدام برای حل آن‌ها و اولویت‌سنجی نیاز محله‌ها با محوریت مساجد می‌تواند الگویی برای دیگران باشد.

شهردار رفسنجان نیز در این نشست گفت: از ابتدای مدیریت در شهرداری، فعالیت‌های عمرانی را از حاشیه شهر شروع کردیم و با محوریت مسجد، مسائل و مشکلات محلات را بررسی کردیم و با تشکیل شورای محلات و رابط محلات (شهردار محله) اولویت‌ها و مطالبات هر محله مورد بررسی قرار دادیم، هم‌چنین برای هر محله اعتباری نیز در نظر گرفته شد.

در پایان در خصوص دستاوردها و برکات طرح محله‌محوری، پروژه‌های محله محوری سطح شهر مورد بازدید قرار گرفت.

برچسب ها:
تمجید رایزن فرهنگی شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضازاده

    آن چیزی که کاملاً مشخص است با وجود مشکلات اساسی و حیاتی در جامعه ، کهنوجی نباید بودجه شهرداری را صرف ظاهرسازی ها و چراغانی ها و میدان خوشکل کردن ها و تجمّلات میکرد ... !! اینها هدر دادن بیت المال است و نزد خدا باید پاسخگو باشید .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان