پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

با نذر خدمت کارکنان واحد ثبتی رفسنجان؛
اسناد مالکیت سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی در روز تعطیل صادر شد

به گزارش خانه خشتی؛ در روز جمعه رئیس و کارکنان واحد ثبت اسناد و املاک رفسنجان به روال همیشگی و دوشادوش سایر کارکنان ثبت استان با حضور در اداره، حدنگاری اراضی کشاورزی را پیش بردند.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان در این رابطه اظهار داشت: با توجه به شعار سال دائر بر جهش تولید با مشارکت مردم و نظر به نقش ویژه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی، در رشد تولیدات کشاورزی با فراهم آوردن بستر استفاده از تسهیلات بانکی، حدنگاری اراضی کشاورزی در اولویت سازمان ثبت اسناد و املاک قرار گرفته است.

مرتضی کاربخش افزود: در همین راستا، کلیه کارکنان ستاد اداره کل و واحدهای ثبتی تابعه استان کرمان با حضور مسئولانه و جهادی در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل، نسبت به اتمام حدنگاری اراضی همت گمارده‌اند.

رئیس واحد ثبتی رفسنجان ابراز کرد: در روز جاری و در تداوم پویش نذر خدمت، با حضور کلیه کارکنان قریب به ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان در قالب ۲۰۰ قطعه، سنددار شد.

کاربخش در خاتمه ابراز کرد: صدور سند مالکیت برای کلیه پهنه‌های سرزمینی، تکلیف قانونی و دغدغه مقام معظم رهبری است و مجموعه ثبت اسناد و املاک استان در اجرای این مطالبه رهبری، که نقش ویژه‌ای در ارتقاء بهداشت حقوقی دارد، مصمم و خستگی‌ناپذیر است.

بر اساس این گزارش، امروز و در ادامه نهضت خدمت‌رسانی به مردم، کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان در شهرستان‌های شهداد، زرند، راور، بافت، بردسیر، جیرفت، فهرج، گلباف و ماهان با حضور مسئولانه در اداره، به حدنگاری اراضی کشاورزی پرداختند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل