آغاز انتخابات در رفسنجان / ۲۱۲ شعب اخذ رای در رفسنجان فعال است

  • شناسه خبر: 214958
آغاز انتخابات در رفسنجان /  ۲۱۲ شعب اخذ رای در رفسنجان فعال است

مسئولین رفسنجان هم پای مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند و رای خود را به صندوق انداختند.

خانه » رفسنجان » آغاز انتخابات در رفسنجان / ۲۱۲ شعب اخذ رای در رفسنجان فعال است

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، مسئولین رفسنجان با حضور در محل شعبه اخذ رای در مسجد جامع، رأی خود را به صندوق انداختند.

امام جمعه رفسنجان در شعبه اخذ رای در مسجد جامع بیان کرد: مردم در اولین ساعات لحظات انتخابات، رای خود را در صندوق بیاندازند تا فرد اصلح منتخب مردم شود.
وی تصریح کرد: از همه مردم تقاضا می کنم هر چه سریعتر پای صندوق های رای آمده و وظیفه الهی، سیاسی و اجتماعی را به جای آورند و واجب را به تاخیر نیندازند.
حجتالاسلام عسکری اضافه کرد: همانطور که نماز اول وقت فضیلت دارد رای دادن در اول وقت نیز فضیلت دارد کما اینکه رهبر معظم انقلاب در همان دقایق شروع اخذ رای، رای خود را به صندوق انداختند امید است که در این آزمون الهی همه موفق باشیم.

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان نیز در رابطه گفت: حضور مردم در ساعات اولیه اخذ رای در شعبه مسجد جامع بسیارعالی است امید است این روند ادامه داشته باشد و مردم این مهم را انجام دهند.
وی گفت: تاکنون تخلفات انتخاباتی به ما گزارش نشده است و امیدوارم تا پایان نیز موردی نباشد.
سرهنگ پساوند بیان کرد: امنیت انتخابات توسط نیروهای انتظامی، فراجا و مجموعه بسیچ و سپاه برقرار است و در بحث امنیت رفسنجان همیشه سرآمد دیگر شهرستان ها بوده است و امنیت در سطح عالی بوده است.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز در شعبه اخذ رای اظهار کرد: ۲۱۲ شعب اخذ رای در رفسنجان فعال هستند و از ساعت ۷:۱۵ امروز دستگاه های احزار هویت در همه شعب فعال شدند و روند رای گیری از ساعت ۸ صبح آغاز شده است.
وی افزود: تا کنون مشکل خاصی در شعب اخذ رای نداریم و از همان ساعات اولیه استقبال مردم بسیار خوب بوده است.
رضایی بیان کرد: ۲۴۷ شعبه سیار در رفسنجان و مابقی شعب ثابت هستند و قریب به ۴ هزار نفر عوامل اجرایی در خصوص انتخابات فعالیت دارند.
وی افزود: پوشش خوبی از لحاظ امنیت در همه شعبه ها وجود دارد.


برچسب ها:
انتخابات ریاست جمهوری چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان