امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛
حماسه عزت، سربلندی و حماسه شکوه ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی

  • شناسه خبر: 214988
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛</span><br/>حماسه عزت، سربلندی و حماسه شکوه ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی

خطیب امام جمعه رفسنجان گفت : با حضور پای صندوق های رأی حماسه عزت، سر بلندی و شکوه ملت ایران را برای بار دیگر خلق کنید.

خانه » رفسنجان » حماسه عزت، سربلندی و حماسه شکوه ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان گفت: امروز با رأی مردم یکی از نامزدها بعنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد و این احتمال هم وجود دارد که ممکن است به مرحله دوم برسد که هفته آینده تکمیل شود. اگر انتخابات به هفته‌ی آینده موکول شد سعی کنید انتخابات را تمام کنید و مجدد در انتخابات شرکت کنید.

وی افزود: رئیس جمهوری که انتخاب می شود با انتخاب مردم، هم خودش باید یک اندیشه داشته باشد و هم ما مردم باید یک اندیشه داشته باشیم. 

خطیب امام جمعه رفسنجان با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور باید خادم جمهور باشد، خادم عامه ی مردم حتی خادم اقلیت های مذهبی باشد، نه خادم جناح و حذب و باند و افرادی که به آن رأی داده اند. 

عسکری خاطر نشان کرد: برای ما هم این معنا هست که هرکس رئیس جمهور شود چه مطابق میل من و شما بود و چه نبود، باید آن را رئیس جمهور بدانیم، خودمان را سرگرم حواشی نکنیم این رقابت ها باید تبدیل به رفاقت شود، تبدیل به برادری و همراهی و همکاری شود. 

امام جمعه رفسنجان با اشاره به مطالبه های مردم از رئیس جمهور خاطر نشان کرد : کار جهادی بی منت؛ کار جهادی به معنای کار خلاف قانون و بی قانون نیست، کار قانونمند اما جهادی و  شبانه روزی همانند شهید آیت الله رئیسی. پرهیز از اعمال سلیقه های فردی و جناحی، توجه به مسائل ملی داشته باشد نه توجه به مسائل فردی و جناحی و باندی و…

وی افزود: رییس جمهور دنبال پیشبرد اهداف و مسائل نظام باشد، پاسدار عزت و عظمت و شکوه امت اسلامی باشد.

عسکری بیان کرد : برپایی نهضت خدمت و مسابقه به مردم، یعنی باید در جامعه، نهضت خدمت را برپا کند و تیمی را به کار گیرد که با آدم های لایق و جوان و کارآمد باشد. برای به دوش کشیدن بار مردم خدمت کند و مسابقه بگذارد نه برای بستن بار خود.

خطیب امام جمعه گفت : رئیس جمهوری عزیز و ارزشمند است که بدنبال به دوش کشیدن بار مردم باشد، توجه به الویت ها داشته باشد، به مناطق محروم رسیدگی کند.

امام جمعه رفسنجان در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد : شهید آیت الله رئیسی در جمعه ۹ تیرماه، یک سال پیش در نماز جمعه رفسنجان حضور پیدا کردند و تقاضایی که در خطبه ها از ایشان داشتم گفتم شعار شما برای مردم، جان مردم، نان مردم که از الویت های اول شما بود. 

وی گفت : جان مردم رفسنجان به دلیل آب آلوده در معرض خطر بود که تقضا کردم از آب خلیج فارس به رفسنجان برسد. که در همین راستا این معنا را تایید فرموند و حدود ۷ ماه طول کشید که ۳۵ کیلومتر لوله گذاری شد و این کار انجام شد و در روز گذشته از آن رونمایی شد.

عسکری ادامه داد : آبی که وارد رفسنجان شده، آب شیرین و گوارا است و درصد خلوص آن بالا و آب گرانی است، سعی کنید از این آب درست و بهینه استفاده کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان