استاد حوزه و دانشگاه:
رئیس جمهور باید سختگیرانه به نفع مردم پای‌کار باشد

  • شناسه خبر: 215088
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>استاد حوزه و دانشگاه:</span><br/>رئیس جمهور باید سختگیرانه به نفع مردم پای‌کار باشد

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: رئیس جمهور باید سختگیرانه به نفع مردم و برای نظام جمهوری اسلامی پای کار باشد.

خانه » اجتماعی » رئیس جمهور باید سختگیرانه به نفع مردم پای‌کار باشد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در تجمع حامیان سعید جلیلی در رفسنجان اظهار کرد: هیچ کشوری به اندازه کشور ما قانون در مجلس برایش تصویب نشده است این قوانین مردم را ضعیف می کند.
وی افزود: سال ها سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی ابلاغ شده است و در این سیاست ها مردم باید اختیار داشته باشند کسی که می خواهد مجوز بگیرد برای کار کشاورزی یا تولیدی موانع و مشکلات وجود دارد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: رئیس جمهور باید کلاه سرش نرود آقای جلیلی کلاه سرش نمی رود. ایشان ۱۲ سال در همه حوزه ها مطالعه کرده و این یکی از محسنات ایشان است.
وی تصریح کرد: قاطعیتی در وجود آقای جلیلی وجود دارد که در ذهن دیگران به عنوان سخت گیری از آن یاد می کنند واقعیتی که وجود دارد این است که در تمام دولت ها در ادوار بودم یکی از وزرای دولت روحانی کاری که قانونی بوده انجام نمی داده است مشکلات ممکلت بابت چنین مدیرانی است.

استاد پناهیان خاطرنشان کرد: خیلی فرق می کند وزیر و استاندار و رئیس جمهور کی باشد. من آقای جلیلی را می شناسم و می دانم معتقد در تحول دمکراسی است. اما این تحول را در آقای پزشکیان نمی بینم. بحث مسائل سیاسی نیست بحث اشراف بر مملکت و تخصص گرایی است.


وی ادامه داد: رئیس جمهور باید سختگیرانه به نفع مردم و برای نظام جمهوری اسلامی پای کار باشد. آن کسی که قوم عدالت بوده و در روحیات آن عدالتخواهی وجود داشته باشد میتواند برای مشکلات برنامه ریزی و رفع نماید.
پناهیان بیان کرد: هزاران کارخانه تعطیل توسط شهید رئیسی باز شد طرح های نیمه تمام به اتمام رسید. در دولت شهید رئیسی بازدید ناگهانی از طرح وکارخانه ها داشت با تلاش جهادی ایشان برخی فعالیت ها رونق گرفت و در پایان هم در این مسیر شهید شد نگذاریم راه شهید رئیسی ناتمام بماند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آقای شهید رئیسی و جلیلی از مدیران سختگیری هستند که فعالیت ها را پیش می برند روحیه آقای پزشکیان اینجور نیست . شهید رئیسی از ظرفیت نخبگان و جوانان در روستاها و شهرها خبر داشته و از ظرفیت و استعدادهای آنها استفاده می کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور باید بر همه امور آگاهی داشته باشد.آقای پزشکیان در دوران وزارت بهداشت دولت همسو با خودشان استیضاح می شود. مهمترین ویژگی این مناظره ها این بود که مردم خودشان می بییند و انتخاب می کنند.

پناهیان گفت: آقای شهید رئیسی با اینهمه فعالیت های جهادی که برای مردم انجام داد آقای پزشکیان آنها را زیر سوال می برد و برای رفع مشکلات قول نمی دهد.
وی یادآور شد: آقای روحانی در دولت خود بورس را نابود کرد و بر گردن نگرفت. آقای پزشکیان می گوید حزب نیست ولی در واقع در پشت و مجموعه او همه از حزب اصلاحات و مدیران دوران روحانی هستند.
پناهیان بیان کرد: آقای جلیلی از ادبیات عامیانه پسند در مناظره استفاده نکرد و ایشان در مناظره ها گفت که مشکلات قابل حل است هیچوقت شو تبلیغاتی راه نینداخت.
وی افزود: امید است در روز جمعه انتخاب صحیحی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات 1403 انتخابات رفسنجان حجت الاسلام پناهیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان