حاج‌آقا عسکری؛ مغالطه اصلاح‌طلبان و جماعت نفاق سرتان کلاه گذاشت + سند و صوت

  • شناسه خبر: 215383
حاج‌آقا عسکری؛ مغالطه اصلاح‌طلبان و جماعت نفاق سرتان کلاه گذاشت + سند و صوت

حاج‌آقا عسکری؛
مغالطه اصلاح‌طلبان و جماعت نفاق سرتان کلاه گذاشت

خانه » اجتماعی » حاج‌آقا عسکری؛ مغالطه اصلاح‌طلبان و جماعت نفاق سرتان کلاه گذاشت + سند و صوت

به گزارش خانه‌خشتی، از روز گذشته ویدئویی از خطبه‌های نماز جمعه حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در حال انتشار است که سخنان تقطیع شده وی درباره افتتاح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان را بیان می‌کند.
در این ویدئو امام جمعه رفسنجان از مردم بابت اینکه آب دقیقا از همان روز افتتاح در دسترس مردم قرار نگرفته عذرخواهی می‌کند و می‌گوید سرم کلاه رفته در حالی که فرماندار رفسنجان در همان آیین افتتاحیه اعلام می‌کند که شیرآب از امروز باز شده و هنوز آب به رفسنجان نرسیده است!
امام جمعه رفسنجان در حالی از نرسیدن آب عذرخواهی می‌کنند که می‌دانند همه هزینه‌های انتقال آب به شهرستان پرداخت شده و کیلومترها مسیر انتقال طی شده و اکنون آب ورودی به رفسنجان کمتر از حجم مورد توافق بوده که در حال رایزنی برای افزایش آن هستند.
گواه این سخن هم نتیجه آزمایش آب در بخش‌هایی از شهر رفسنجان است که آب خلیج فارس با آرسنیک صفر به آنجا رسیده و کاملا عیان است.
نکته قابل توجه آنکه این عذرخواهی بدون مقدمه نبوده و روزهای منتهی به جمعه گذشته زمزمه‌هایی از گفتگوهای برخی اصلاح‌طلبان و جماعت نفاق با امام جمعه رفسنجان و درخواست عذرخواهی وی از مردم به گوش رسیده بود و سند آن گفتگوهای خبرنگاران منتسب به این جماعت در گروه‌های مختلف است که در صورت نیاز منتشر می‌گردد.
حال اینکه حاج آقا عسکری که خود توصیه کننده به صبر و ترغیب کننده به ایجاد امید در مردم است، از حرف‌های مغرضانه این جماعت سرش کلاه می‌رود و در خطابه‌ای همه تلاش‌های انجام شده را زیر سوال برده و امید مردم را ناامید کرده است.
حاج آقا عسکری! اگر این روزها سری به فضای مجازی بزنید متوجه می‌شوید که چطور این عذرخواهی شما و بهره‌برداری سوء از آن، موجب زیرسوال بردن خدمات شهید مظلوممان سیدابراهیم رئیسی شده است.
زحمات شهید رئیسی به مردم شریف رفسنجان با این سخنان شما هدر رفت حاج آقا!
اما در پایان باید گفت که جای نگرانی نیست، شاید سخنان امام جمعه اکنون موجب دلسردی مردم شده باشد اما زمانی که این آب در دسترس مردم قرار گیرد و خودِ آنان به واقع آن را لمس کنند این دل‌سردی تبدیل به امید خواهد شد، ان‌شاءالله.

انتهای پیام‌/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان