امسال بازار پسته رونق خوبی خواهد داشت

  • شناسه خبر: 216219
امسال بازار پسته رونق خوبی خواهد داشت

رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان گفت: امسال باتوجه به کاهش محصول پسته آمریکا، بازار پسته ایران رونق خوبی خواهد داشت.

خانه » اجتماعی » امسال بازار پسته رونق خوبی خواهد داشت

به گزارش خانه خشتی؛ مجید حجت رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی رفسنجان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت عظیم مطالبه‌گری و پیگیری حقوق عامه مردم را برعهده دارند.

حجت به فعالیت‌های اتاق چون رویداد بسته‌بندی و صنایع خلاق، رویداد اریبهشت تئاتر، رویداد بسته‌بندی و… اشاره کرد.

وی اضافه کرد: روز چهارشنبه افتتاحیه دبیرخانه رویداد بسته‌بندی را در اتاق خواهیم داشت ، درتلاشیم که هاب بسته‌بندی کشور شویم تا از ظرفیت طراحان و افراد خلاق استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان در این نشست از راه‌اندازی ایرلاین منطقه‌ای در رفسنجان و رفسنجان ایر خبرداد و گفت: در این زمینه با شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی ارتباطاتی صورت گرفته است.

مجید حجت مطرح کرد: پیش‌بینی می‌شود برداشت ٢٠٠هزار تنی محصول پسته را داشته باشیم و این درحالی است که تولید محصول آمریکا به ٣٠٠هزار تن کاهش پیدا کرده که نشان‌دهنده این است بازار پسته ایران رونق خوبی خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: کشاورزان محصول پسته خودرا به سه قسمت تقسیم کنند و در طول سال برای فروش به بازار ارائه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    صحبتهای ایشون نشون میده ایشون فقط رئیس اتاق کشاورزی هستند چون هیچ حرفی در زمینه صنعت، معدن و بازرگانی نزدند که امروز به دلایل مختلف از جمله خشکسالی باید رفسنجان به سمت صنعت بیشتر حرکت کند تا کشاورزی...

    شهروند رفسنجان

    ایشون صداشون از جای گرمی درمیاد که می فرمایند: کشاورزان محصول پسته خودرا به سه قسمت تقسیم کنند و در طول سال برای فروش به بازار ارائه دهند... واقعاً این جمله نشان دهنده‌ی اینست که ایشون و همکارانشان در اتاق نشسته یا با عمده کشاورزان که خرده مالک هستند سر و کار ندارند چون کشاورز هرسال محصول پسته رو از پیش فروخته و بعد پسته ها چک داره
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان