عشق‌بازی با بابا‌علی؛
بانوی رفسنجانی که ۴۸ سال از عمرش را به پای اهل‌بیت(ع) گذاشته است

  • شناسه خبر: 216262
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>عشق‌بازی با بابا‌علی؛</span><br/>بانوی رفسنجانی که ۴۸ سال از عمرش را به پای اهل‌بیت(ع) گذاشته است

طاهره سنجی بانوی ۶۴ ساله‌ای که به گفته‌ی خودش از ۱۶ سالگی با چای ریختن در مجلس اباعبدالله الحسین علیه‌السلام عرض ارادات خود را به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) آغاز کرده، امروز در موکب مولی‌الموحدین ساقی کوثر رفسنجان مستقر در نجف اشرف این ارادت را ادامه می‌دهد.

خانه » گزارش » بانوی رفسنجانی که ۴۸ سال از عمرش را به پای اهل‌بیت(ع) گذاشته است

به گزارش خانه خشتی؛ طاهره سنجی بانوی ۶۴ ساله‌ای که به گفته‌ی خودش از ۱۶ سالگی با چای ریختن در مجلس اباعبدالله الحسین علیه‌السلام عرض ارادات خود را به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) آغاز کرده، امروز در موکب مولی‌الموحدین ساقی کوثر رفسنجان مستقر در نجف اشرف این ارادت را ادامه می‌دهد.

این بانو که مسئول بخش بانوان این موکب است با خدماتی همچون اسکان، پذیرایی با چای و دمنوش و امور فرهنگی پذیرای بانوان زائر است.

سنجی از حضرت علی(ع) با عنوان “باباعلی” یاد می‌کند و می‌گوید هر چه دارم از آبرویی است که در این دستگاه کسب کردم، من عاشق این حریم هستم.

این بانوی جهادگر با همکاری سایر بانوان خادم به‌واسطه عهدی که بستند، عاشقانه از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.

طاهره سنجی هفتمین سال است که در اربعین حسینی برای میزبانی زوار مولا علی(ع) میهمان شهر نجف است.

موکب ساقی کوثر مستقر در نجف امسال با حضور ۱۰ خادم بانو ۱۰ روز است که خدمات‌رسانی خود را آغاز کرده و محل آن انتهای صحن حضرت زهرا(س) است.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان