دفتر مرکزی شرکت شاهین طب رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 216271
دفتر مرکزی شرکت شاهین طب رفسنجان افتتاح شد

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، دفتر مرکزی شرکت شاهین طب رفسنجان با هدف ترویج کشت جایگزین و اشتغال زایی روستایی افتتاح شد.

خانه » اجتماعی » دفتر مرکزی شرکت شاهین طب رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خانه خشتی؛ با حضور تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی به مناسبت گرامیداشت روز پزشک دفتر مرکزی شرکت شاهین طب رفسنجان ( تولید و بسته بندی گیاهان دارویی در روستاههای مختلف با هدف ترویج کشت جایگزین و اشتغال زایی روستایی) در رفسنجان افتتاح شد.

مژده سرچشمه پور مدیر عامل شرکت شاهین طب رفسنجان گفت : در سال ۱۳۹۵ براساس اشتغال بالایی که ایجاد کردم، دکترای مدیریت کسب و کار را از یونسکو به عنوان جایزه بین الملل دریافت کردم و در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت اصالت نامه زرین مدیریت در تراز جهانی در زمینه گیاهان دارویی شدیم و گواهی مدیریت برند در هزاره سوم را دریافت کردم. 

وی ادامه داد : در سال ۹۷ به واسطه کارهای پژوهشی که در زمینه گیاهان دارویی انجام دادیم موفق به کسب مدیریت نوآوری و تفکر از اسپانیا و ایتالیا و کار آفرین برتر نمونه و آینده پژوه کشور شدم.

مدیر عامل شرکت شاهین طب رفسنجان بیان کرد : در سال ۹۸ بانوی کارآفرین نمونه ملی در زمینه مشاغل خانگی و گیاهان دارویی شدم که تندیس بانوی نمونه ملی به همراه تقدیرنامه از ریاست جمهور و وزیر جهادکشاورزی دریافت کردم؛ بعد از آن در ایران به عنوان مشاور طرح گیاهان دارویی شدم که با هماهنگی دفتر ریاست جمهوری آموزش‌های تخصصی گیاهان دارویی به صورت وبینار در سطح کشور شروع کردیم و در سال ۹۹ به عنوان بانوی نمونه ملی از کشور تقدیرنامه دریافت کردم

وی گفت : سال ۹۹ دمنوشی بر اساس تحقیقات انجام شده برای تقویت سیستم ایمنی بدن و ضدمیکروب تولید کردیم که در برابر بیماری کرونا مفید بود و آن را به کسانی که در معرض بیماری بودند ارائه کردیم، رضایتبخش بود و در بیمارستان ها از آن با نام معجزه یاد می‌کنند.

مژده سرچشمه پور با اشاره به خوش یمنی هایی که این مسیر برایش داشت گفت : در سال ۱۴۰۰ تندیس ستاره طلایی رهبری و مدیریت در کسب و کار ایران، تندیس بانوی تاثیرگذار ایران و تندیس بانوی نمونه اجتماعی کشور را دریافت کردم و در سال ۱۴۰۱ نیز بانوی کارافرین ملی شدم . همچنین در سال ۱۴۰۲ تندیس  کار آفرین ملی را در جشنواره روستا آباد دریافت کردم و برای دومین بار تندیس هفت ستاره طلایی رهبری  مدیریت در کسب و کار را دریافت کردم.

سرچشمه‌پور خاطر نشان کرد : در حال حاضر هزاران نفر در کشور زیرمجموعه ما هستند که در بحث گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی فعالند که درصد قابل توجهی از آنها بانوان  هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان