تیم محرم روی فرم آمد؛
اولین پیروزی مس با ساق های مرادی و دست های لک!

  • شناسه خبر: 216473
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>تیم محرم روی فرم آمد؛</span><br/>اولین پیروزی مس با ساق های مرادی و دست های لک!

مس رفسنجان با نتیجه سه بر یک مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید.

خانه » ورزشی » اولین پیروزی مس با ساق های مرادی و دست های لک!

به گزارش خانه خشتی؛ در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نارنجی پوشان خاتمه پیدا کرد.

شاگردان محرم نویدکیا در شروع بازی موفق شدن توسط عیسی مرادی به گل برسند اما این گل خیلی زود توسط محمد امین کاظمیان جبران شد و بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ ادامه پیدا کرد. البته در پایان نیمه نخست به سود آلومینیوم اراک ضربه پنالتی اعلام شد اما حامد لک این توپ را مهار کرد.

در ادامه این بازی، مس رفسنجان مقابل ایرالکو عملکرد رضایت‌بخشی داشت و تلاش بازیکنان مس رفسنجان در ادامه میسر شد و آنها موفق شدند باز هم توسط عیسی مرادی به گل دوم برسند.
پس از آن شاگردان مجتبی حسینی تمام تمرکز خودشان را برای جبران گل خورده به کار گرفتند اما در آخرین لحظات بازی روی یک غافلگیری، اسپاهیو و علی شجاعی دو تعویض تازه وارد محرم نویدکیا روی یک همکاری فوق‌العاده دروازه آلومینیوم را برای سومین بار باز کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان