امام جمعه رفسنجان:
شرکت ملی مس بر خواسته‌های ما مهر تأیید گذاشت

  • شناسه خبر: 216500
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>شرکت ملی مس بر خواسته‌های ما مهر تأیید گذاشت

امام جمعه رفسنجان گفت: از مجتمع مس مطالباتی داشتیم که با مسئولین شرکت درمیان گذاشتیم که بر همه‌ی خواسته‌های ما مهر تأیید گذاشتند، محور همه‌ی خواسته‌های ما بُرد بُرد است، هم به نفع مردم و هم به نفع شرکت، چیزی ورای قانون نخواستیم.

خانه » اجتماعی » شرکت ملی مس بر خواسته‌های ما مهر تأیید گذاشت

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: با ارتحال پیامبر اسلام دست بشریت از وحی الهی قطع شد و این بزرگترین مصیبت برای عالم بشریت است که در خطبه ٢٣۵ نهج‌البلاغه نیز به آن اشاره شده است.

امام جمعه رفسنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت شهادت شهیدان رجایی و باهنر ایراد کرد: از همه‌ی کسانی که در عرصه خدمت بدون منت با تمام توان به صحنه آمدند و تلاش کردند خصوصا شهید جمهور که جان در طبق اخلاص گذاشت، آنچه را که در توانش بود انجام داد و پایه‌های اساسی را بنا نهاد. امیدواریم که کارهای اصولی با قدرت و قوت ادامه پیدا کند و مسئولین و دولت جدید هم بتوانند راه درست را ادامه دهند و مسیر درست خدمت به مردم را برای رضای خدا با صداقت، صلابت، حرکت جهادی و بدون منت انجام دهند.

حجت الاسلام عسکری اظهار کرد: از افرادی که در دولت قبل کار می‌کردند قدردانی می‌کنم و برای دولت جدید آرزوی موفقیت، سربلندی و عزت دارم که موفقیت آنها عزت اسلام، مسلمانان و جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش بکنیم که کارها به خوبی انجام شود.

وی تصریح کرد: در سه ماهی که رئیس‌جمهور نداشتیم صلابت جمهوری اسلامی و آرامش نظام نشان‌دهنده این بود که پایه‌ها و ارکان اصلی نظام استوارند، مجلس هم اولین قدم بزرگ را در تایید همه‌ی وزرای پیشنهادی برداشت.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: رهبری بایسته و مطالبات را در ١٢محور به دولت جدید بیان فرمودند که مهمترین آن توسعه با پیوست عدالت بود، پیوست عدالت به معنای توزیع ثروت و امکانات است، همچنین به رفع مشکلات اقتصادی، تورم و تنزل مالی تاکید داشتند.

 عسکری گفت: از مجتمع مس مطالباتی داشتیم که با مسئولین شرکت درمیان گذاشتیم که بر همه‌ی خواسته‌های ما مهر تأیید گذاشتند، محور همه‌ی خواسته‌های ما بُرد بُرد است، هم به نفع مردم و هم به نفع شرکت، چیزی ورای قانون نخواستیم.

وی ایراد کرد: بومی گزینی از کارگر ساده تا متخصین و مهندسین در رشته‌های مختلف، تأمین مایحتاج مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از شهر رفسنجان، نگهداری درآمد مالی مجتمع مس سرچشمه در بانک‌های خود رفسنجان، برگزاری نمایشگاه‌های دائمی از نیازمندی‌های صنعتی و غیرصنعتی جهت تولید در داخل شهرستان و تضمین خرید، استفاده از پیمانکاران بومی، استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌های رفسنجان و تکمیل تصفیه‌خانه آب از مهمترین خواسته‌هایی بود که با مدیرعامل صنایع ملی مس مطرح شد که تکمیل کننده این خواسته‌ها توسعه بهره‌برداری و ایجاد صنایع تبدیلی در رفسنجان است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان