امام جمعه رفسنجان:
جامعه پیش‌رو باید با فسادها مبارزه کند وگرنه سرایت می‌کند

  • شناسه خبر: 216545
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>جامعه پیش‌رو باید با فسادها مبارزه کند وگرنه سرایت می‌کند

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ را گرامیداشت و گفت؛ دشمن برای پیروزی و توقف انقلاب اسلامی به هر توطئه‌‌ای دست زد اما امام راحل با حمایت مردم انقلاب را پیش برد و به پیروزی رساند.

خانه » اجتماعی » جامعه پیش‌رو باید با فسادها مبارزه کند وگرنه سرایت می‌کند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با گرامیداشت ۱۷ شهریورماه ۱۳۵۷ روز جمعه سیاه و کشتار جمعی از مردم تهران در میدان ژاله اظهار کرد: دشمن برای پیروزی و توقف انقلاب اسلامی به هر توطئه‌‌ای دست زد اما امام راحل با حمایت مردم انقلاب را پیش برد و به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه روزهای بزرگ باید یاد شوند افزود: جریان شهادت امام حسین(ع) بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان زنده است چون روزی بزرگی است، ۱۷ شهریور، ۱۲ و ۲۲ بهمن هم از همین ایام‌الله هستند.

عسکری گفت: حرکت‌های انقلابی سه رکن اساسی امام، اهداف و امت انقلاب را داراست، انقلاب اسلامی هم با همین ارکان همچنان باصلابت پیش رود.

وی در ادامه عوامل بازدارنده انقلاب‌ها را برشمرد و گفت: موانعی بیرونی و موانعی از درون است، سستی ایمان و عقیده به درستی راه یک مانع درونی است.

خطیب جمعه رفسنجان ادامه داد: عدم اعتقاد به ظرفیت‌های درونی مانعی دیگری است در حالی‌که خودباوری عامل مهم موفقیت است.

وی بیان کرد: اعتماد به نسخه‌های دشمنان و غفلت از دشمن مانع دیگری است، جامعه خردمند به دشمن اعتماد نمی‌کند.

عسکری عدم مبارزه جدی با فساد را مانع دیگر برشمرد و گفت: جامعه پیش‌رو باید با فسادها مبارزه کند وگرنه فساد سرایت می‌کند، در تمام ابعاد فساد باید مراقبت شود.

وی در ادامه بیان کرد: با پیگیری‌ها و موافقت‌های مسئولان کشوری، استانی و شهرستان با انتقال آب خلیج فارس مشکل تنش آبی در شهرستان کاهش یافته است.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: فصل برداشت پسته نزدیک است و مردم باید صرفه‌جویی کنند و تلاش مسئولان هم در رساندن آب شرب سالم به مردم استمرار یابد.

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: چهره‌ی شهر با وجود متکدیان که نیازمند واقعی نیستند و عمدتا غیربومی هستند، زشت شده است، مسئولان امر در این زمینه توجه و اقدام کنند.

وی در ادامه به ساماندهی اتباع بیگانه در رفسنجان اشاره کرد: حضور اتباع غیرمجاز تبدیل به معضل در همه زمینه‌ها می‌شود، مسئولان این مهم را جدی بگیرند.

عسکری گفت: حضور اتباع مجاز مانعی ندارد اما غیرمجازها باید ساماندهی شوند و تکلیف مردم مشخص شود و دغدغه آنان در این زمینه کاهش یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان