نمایشگاه پایگاهای اسوه شهرستان رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 216689
نمایشگاه پایگاهای اسوه شهرستان رفسنجان برگزار شد

نمایشگاه پایگاهای برتر بسیج مقاومت شهرستان رفسنجان تحت عنوان “پایگاهای اسوه” برگزار شد.

خانه » اجتماعی » نمایشگاه پایگاهای اسوه شهرستان رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ نمایشگاه پایگاهای اسوه شهرستان رفسنجان، به منظور نشان دادن اقتدار، پیشرفت و توانمندی ۱۶ پایگاه طبق عرصه های یازده گانه با حضور حسین رضایی فرماندار شهرستان، معاون فرماندار و سرهنگ پاسدار محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

این نمایشگاه به مدت دو شب از ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه در جوار آرامگاه شهید گمنام واقع در موزه ریاست جمهوری شهرستان برگزار خواهد شد.

عملکرد تاثیر گذار ۱۶ پایگاه برتر رفسنجان در آسیب های اجتماعی و فرهنگی شهرستان

سرهنگ پاسدار محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) افزود: رویداد پایشگاه اسوه، که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری میباشد، ۱۶ پایگاه برتر، تحت نظارت ۱۶ حوزه در منطقه استحفاظی شهرستان رفسنجان می‌باشد که از آنها تقدیر و تشکر شد‌.

وی به فعالیت خوب و موثر پایگاهای برتر شهرستان رفسنجان در عرصه های یازده گانه سند اعتلای بسیج از جمله عرصه های فرهنگی، جهادی، علمی، تربیتی، بصیرتی، فرهنگ سازی و صندوق های مردم یار اشتغالزا اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که این برنامه‌ها هر ساله با شکوه بیشتری برگزار شوند و انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه باشند.

فعالیت گسترده پایگاهای مقاومت شهرستان رفسنجان

حسین رضایی فرماندار رفسنجان ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس از عملکرد خوب پایگاهی برتر در حوزه اقتصادی و آسیب های اجتماعی تقدیر کرد و گفت: کارهای بنیادی قوی و گسترده طی یک ساله در جامعه رفسنجان کار شده است که مقایسه آنها باهم قابل قیاس و توصیف نیستند

همچنین وی ابراز امیدواری کرد که این تلاش‌ها در سطح جامعه ادامه یابد و روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان