پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

پلمب ۲واحد صنفی متخلف در بازرسی های گشت از حقوق عامه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ بازدیدگشت صیانت از حقوق شهروندی روز گذشته با حضور محمد قریب معاون دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با همراهی نمایندگانی از اداره اماکن، اتاق اصناف، معاونت بهداشتی، تعزیرات حکومتی و صمت از چندین واحدصنفی انجام گردید.

محمد قریب معاون دادستانی ضمن تشکر از واحد‌های صنفی که به قانون پایبند هستند و با مراجعه این گشت هیچ گونه مشکل تعزیراتی، بهداشتی وصنفی ندارند افزود:در این گشت از چندین واحد صنفی فروش لوازم تحریر و همچنین توزیع مواد غذایی بازدید بعمل آمد که تذکرات بهداشتی و تعزیراتی و صنفی به چندین واحد و مهلت ۴۸ساعت جهت رفع نواقص داده شد.

ایشان همچنین ادامه داد:در این گشت متاسفانه ۲واحد صنفی، یکی به دلیل گران‌فروشی و دیگری نیز به دلیل توزیع اجناس قاچاق پلمب و برای واحد‌های صنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل و متصدیان جهت سیر مراحل قانونی در دادسرا حضور پیدا خواهند کرد.

این مقام قضایی در پایان خاطرنشان کرد:به واحدهای صنفی برای چندمین بار متذکر می شویم با رعایت مقررات صنفی،تعزیراتی، بهداشتی و…در صدد رونق و ارتقاء واحد صنفی خود بوده و بخاطر اندک سود، اعتبار واحد صنفی خود را خدشه دار نکنند و همشهریان نیز کماکان گزارش های خود را در صورت مشاهده تخلفات به دادسرا یا اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاع داده، تا در راستای حفظ حقوق عامه برخورد قانونی و قضایی انجام دهیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل