پلمب ۲واحد صنفی متخلف در بازرسی های گشت از حقوق عامه رفسنجان

  • شناسه خبر: 216808
پلمب ۲واحد صنفی متخلف در بازرسی های گشت از حقوق عامه رفسنجان

۲واحد صنفی متخلف در بازرسی های گشت از حقوق عامه رفسنجان پلمب شدند.

خانه » اجتماعی » پلمب ۲واحد صنفی متخلف در بازرسی های گشت از حقوق عامه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ بازدیدگشت صیانت از حقوق شهروندی روز گذشته با حضور محمد قریب معاون دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با همراهی نمایندگانی از اداره اماکن، اتاق اصناف، معاونت بهداشتی، تعزیرات حکومتی و صمت از چندین واحدصنفی انجام گردید.

محمد قریب معاون دادستانی ضمن تشکر از واحد‌های صنفی که به قانون پایبند هستند و با مراجعه این گشت هیچ گونه مشکل تعزیراتی، بهداشتی وصنفی ندارند افزود:در این گشت از چندین واحد صنفی فروش لوازم تحریر و همچنین توزیع مواد غذایی بازدید بعمل آمد که تذکرات بهداشتی و تعزیراتی و صنفی به چندین واحد و مهلت ۴۸ساعت جهت رفع نواقص داده شد.

ایشان همچنین ادامه داد:در این گشت متاسفانه ۲واحد صنفی، یکی به دلیل گران‌فروشی و دیگری نیز به دلیل توزیع اجناس قاچاق پلمب و برای واحد‌های صنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل و متصدیان جهت سیر مراحل قانونی در دادسرا حضور پیدا خواهند کرد.

این مقام قضایی در پایان خاطرنشان کرد:به واحدهای صنفی برای چندمین بار متذکر می شویم با رعایت مقررات صنفی،تعزیراتی، بهداشتی و…در صدد رونق و ارتقاء واحد صنفی خود بوده و بخاطر اندک سود، اعتبار واحد صنفی خود را خدشه دار نکنند و همشهریان نیز کماکان گزارش های خود را در صورت مشاهده تخلفات به دادسرا یا اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاع داده، تا در راستای حفظ حقوق عامه برخورد قانونی و قضایی انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان