گزارش تصویری؛
اجتماع یادگاران دفاع مقدس در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 216887
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>گزارش تصویری؛</span><br/>اجتماع یادگاران دفاع مقدس در رفسنجان برگزار شد

اجتماع یادگاران دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و مقاومت شهرستان رفسنجان در معراج‌الشهدا حسینیه ثارالله به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اجتماع یادگاران دفاع مقدس در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه‌خشتی، معراج الشهدا حسینیه ثارالله رفسنجان در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس میزبان جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و مسئولان شهرستان بود که به این بهانه گرد هم آمده تا به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی(ره) که به صورت زنده و مستقیم در این مراسم پخش شد، گوش فرادهند.

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان در آغاز این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای مقاومت و خدمت  به یادگاران دفاع مقدس خیرمقدم گفت.

حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نیز در این جمع از سردار سلیمانی یاد کرد و گفت: حاج قاسم فرمانده همه رزمندگان استان کرمان بود که با سربلندی زندگی کرد و به شهادت رسید.

وی افزود: اسم رمز سردار در بی‌سیم‌ها حبیب بود، به معنای هم عاشق و هم معشوق، هم رزمندگان را دوست داشت و هم رزمندگان او را دوست داشتند، اسامی هم با تدبیر الهی انتخاب می‌شود.

عسکری ادامه داد: به عنوان افتخار در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس حاضر شدم، این اجتماعات جایگاه قرآنی دارد، در سوره توبه آمده است که مؤمنان بر هم ولایت دارند این به معنای به‌هم تنیدگی و ارتباط است.

وی تصریح کرد: برپایی جلسات بصورت مناسبتی میان رزمندگان ضرورت دارد به تعبیر امام راحل محفل انس داشته باشند، همین‌ها ارزشمند است و ثمرات دارد.

امام جمعه رفسنجان گفت: انس یاران در کنار یاد یاران باید باشد و از دفاعی که به ثمر نشست سخن بگویند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران در مقابل دنیای کفر ایستادند، دوران دفاع مقدس از ماندگارترین فصل‌های تاریخ بشریت است.

عسکری ادامه داد:  اگر تحریف‌کنندگان بگذارند آیندگان به عنوان یک واقعیت از آن یاد خواهند کرد، کار بسیار بزرگی انجام شد.

حجت‌الاسلام عسکری بیان کرد: این جریان باید زنده نگه‌داشته شوند، نباید به فراموشی سپرده شوند، تک تک رزمندگان تاریخ‌ساز بودند، در طرف حق تاریخ ایستادند و دفاع کردند و وعده حتمی خداوند محقق شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان