نمایشگاه عکس سرداران شهید رفسنجان گشایش یافت

  • شناسه خبر: 216913
نمایشگاه عکس سرداران شهید رفسنجان گشایش یافت

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس سرداران شهید شهرستان رفسنجان در محوطه فرمانداری رفسنجان گشایش یافت.

خانه » فرهنگی مذهبی » نمایشگاه عکس سرداران شهید رفسنجان گشایش یافت

به گزارش خانه خشتی؛ فرماندار، معاونین فرمانداری، فرمانده سپاه رفسنجان و مسئولین شهرستان هم در این آئین حضور یافتند.

مهندس حسین رضایی در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و توضیح در خصوص رشادت های رزمندگان در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران اظهار کرد: باید از چنین اقدامات فرهنگی که به منظور ترویج فرهنگ شهادت و ایثار صورت می‌گیرند، حمایت شود.

وی افزود: برای برپایی این مجموعه، نهاد بسیج ادارات اقدامات موثری داشته و با تامین اقلام مورد نیاز زمینه برپایی این نمایشگاه را فراهم کرده است.

رضایی بیان کرد: سرداران شهید رفسنجان از جمله حاج علی محمدی پور، حاج احمد امینی، جمالی، بادپا و دیگر شهدای انقلاب اسلامی از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و با رشادت ها و فرماندهی این عزیزان جنگ ساماندهی شد و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: همه ملت ایران چه در خط مقدم چه در پشت جبهه و شهرها حمایت های لازم را انجام دادند و این دفاع مقدس بود و دفاع از خاک وطن، مال و ناموس مردم، از ارزش های انقلاب و تمامیت ارضی بود.

رضایی بیان کرد: با اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب تا کنون همچنان در فکر توطئه چینی و دشمنی با ایران هستند اما غیورمردانی هستند که از ایران دفاع می کنند .

گفتنی است این نمایشگاه به همت بسیج ادارات و کارمندان رفسنجان، معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری رفسنجان،، روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، فرهنگسرای فانوس و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برپا شده است و تا روز یکشنبه باز است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان