مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان خبر داد:
برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان

  • شناسه خبر: 216929
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان خبر داد:</span><br/>برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: رویداد تولید محتوای بسیج از هفتم تا پانزدهم مهرماه در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

خانه » اجتماعی » برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ حسن باقری در خصوص برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان گفت: این رویداد از هفتم تا پانزدهم مهرماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان هدف از برگزاری این رویداد را حفظ و انسجام نیروهای تولید محتوا، استعدادیابی و معرفی استعدادهای برتر در این عرصه دانست و توضیح داد: این روزها اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست بنابراین توانمندسازی و استعدادیابی افراد در این عرصه جزو ملزومات است.
وی بسیج را پیشگام در بسیاری از عرصه‌ها دانست و بیان کرد: همواره در عرصه‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، هنری، دیجیتال شاهد حضور افراد توانمند و بااستعدادی از دل بسیجیان بوده‌ایم بنابراین یکی از اهداف برگزاری چنین رویدادهایی شناخت همین استعدادها و در ادامه آن پرورش و توانمند کردن سایر بسیجیان است.
مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان با اشاره به رشته‌هایی که در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت داده می‌شود، اظهار کرد: رشته‌های این رویداد در قالب موشن‌گرافی، پوستر، کلیپ و عکس‌نوشت هستند و افراد توانمند با تولید محتوا در این رشته‌ها می‌توانند اثر خود را تولید و ارسال کنند.
باقری محور رویداد را آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌ها و نیز موضوع تحولات غزه معرفی کرد و گفت: قابل ذکر است که برترین‌های رویدادهای در شهرستان‌ها به رویداد استانی در هفته بسیج راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان