پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

بیانیه مدرسه‌ی علمیه‌ی تخصصی حضرت زینب کبری (س) رفسنجان در پی شهادت حجت‌السلام سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از مؤمنان کسانى هستند که آنچه را که با خداوند برآن پیمان بسته بودند،تحقّق بخشیدند،و کسى از آنان هست که قرارش را به انجام رسانده است و از آنان کسى هست که چشم‌به‌راه است و به‌هیچ‌وجه تبدیلى[در پیمان خود]نیاورده‌اند.

سید مقاومت، مجاهد راه خدا، راهبر و والی ایمان و اقتدار، عالم عامل جناب سید حسن نصر الله، در ضایحه‌ی بیروت به فیض عظیم شهادت رسید.سیدی که سال‌ها با نبوغ و توانمندی الهی، پناه مردمان فلسطین و لبنان و نیروی محرک جریان مقاومت بود.

دبیر کل و رهبر حزب الله،سید حسن نصر الله، در طی زندگی سرشار از مجاهدت و خدمت‌گزاری، رویش و ساختار عمیق و جدید برای لبنان و مسیر مقاومت ایجاد کرد. مسیر‌ی که حتی بعد از شهادت ایشان همچنان ادامه دارد. وجود او برکتی کم نظیرو انسان پرور بود اما اکنون خون او و دیگر مجاهدان شهید و کودکان و زنان کشته‌شده‌ی غزه و لبنان، بر تن پوسیده‌ی صهیون غالب و پیروز می‌گردد.

اقدامات رذیلانه و بمباران وحشیانه‌ی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ضایعه‌ی بیروت لبنان با هدف ترور فرماندهان مقاومت و ویرانی منازل مسکونی بار دیگر ضعف و ناتوانی صهیونیست و حامیان آمریکایی آن‌ها را در برابر استحکام جبهه‌ی مقاومت اسلامی اثبات کرد.

بی‌شک ترور فرماندهان مقاومت و حماس، نه تنها منجر به تضعیف جبهه مقاومت نمی‌شود بلکه اقتدار و استحکام آن را فزونی می‌بخشد. زیرا این حرکت آگاهی بخش و مقاومت افرین با شهادت فرماندهان قهرمانش و سر بازان استوارش از جوشش باز نمی ایستد بلکه بر مبنای تفکر و گفتمان مقاومت است که در قلب و جان جوامع و کشورها جاری شده‌است.

مدرسه علمیه‌ی تخصصی حضرت زینب کبری سلام الله علیها ی رفسنجان در پی محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیست و همراهی با مردم لبنان و فلسطین یادآور می‌شود که راه مقاومت و جبهه‌ی حقانیت همواره ادامه دارد حتی اگر فرماندهان ما در مسیر مجاهدت مورد هدف قرار گیرند و بر ما مسلمانان واجب است که در کنار مسلمانان فلسطین و لبنان بایستیم. یقین داشته باشید که به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب حزب الله پیروز است.

شهادت دبیر کل حزب الله لبنان و رهبر جبهه مقاومت سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولی عصر-عجل الله تعالی فرجه الشریف-، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی،مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه ،جبهه مقاومت و تمامی مظلومان عالم تسلیت عرض می نماییم.

نصر من الله و فتح غریب

#مدرسه_علمیه_تخصصی_حضرت_زینب_کبری_سلام‌_الله‌_علیها_رفسنجان

خروج از نسخه موبایل