پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

سفر یک روزه فعالان فرهنگی مسجد بلال کارگران رفسنجان به کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ امروز صبح  ۱۲ مهر ۱۴۰۳، جمعی از فعالان فرهنگی مسجد بلال کارگران شهرستان رفسنجان به یک اردوی یک روزه به کرمان رفتند.این سفر با هدف زیارت و بازدید از مکان‌های معنوی این شهر برگزار شد.

زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان

اولین مقصد این سفر، گلزار شهدای کرمان بود که در آنجا به زیارت مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای والامقام کرمان پرداختند. در این مکان، سردار حسنی به روایتگری درباره زندگی و رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی پرداختند که بسیار تاثیرگذار بود.

بازدید از تربت‌خانه کرمان

پس از زیارت، به تربت‌خانه کرمان رفتند که طبق گفته راوی پس از کربلا، بیشترین تربت را در استان کرمان دارد. در این مکان، از نمایشگاه عکس‌های بازسازی عتبات عالیات و کاشی‌ها و قطعات گنبد امام حسین (ع) که در حال حاضر گنبد تل زینبیه در کرمان در حال ساخت است بازدید کردند. این نمایشگاه شامل تصاویری زیبا و معنوی از اماکن مقدس بود که با مداحی مداح اهل بیت علیهم السلام کربلایی علی افضلی حال و هوای خاصی به بازدیدکنندگان داد.

موزه دفاع مقدس

در ادامه سفر، به موزه دفاع مقدس کرمان رفتند. این موزه با نمایشگاه‌های متنوع خود، یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و بازدید از آن برای همه بسیار آموزنده و تاثیرگذار بود.


انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل