مدیر مجتمع خبر داد:
برگزاری آزمون استخدامی مجتمع مس سرچشمه هر ۶ماه یکبار

  • شناسه خبر: 217262
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>مدیر مجتمع خبر داد:</span><br/>برگزاری آزمون استخدامی مجتمع مس سرچشمه هر ۶ماه یکبار

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: برای جذب نیروی انسانی هر ۶ماه آزمون برگزار می‌شود و افراد باتوجه به تخصصشان به کار گرفته شوند.

خانه » اجتماعی » برگزاری آزمون استخدامی مجتمع مس سرچشمه هر ۶ماه یکبار

به گزارش خانه‌خشتی، اصغر صالحی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان با موضوع بررسی مشکلات مجتمع مس سرچشمه در حوزه‌های منابع انسانی و ایمنی کارگران و پرسنل مجتمع اظهار کرد: معاونت توسعه باید هرچه سریعتر در چارت سازمانی برای هر سه مجتمع قرار گیرد تا مشکلات توسعه بررسی شود.

وی مسئولیت‌های اجتماعی را از وظایف مهم شرکت مس دانست و گفت: انتقال حساب‌های مس به رفسنجان از هفته گذشته در دستور کار قرارگرفت که مقرر شده تمامی اسناد از حساب‌های بانکی رفسنجان پرداخت شود.

صالحی گفت: بودجه تصفیه‌خانه آب رفسنجان تخصیص داده شده و به زودی شروع به کار می‌کند و پیمانکار فاضلاب شهری رفسنجان انتخاب شده و تا ۴ماه آینده استارت کار زده می‌شود.

وی ادامه داد: کمپ ماده١۶ ظرف سه هفته آینده به دادگستری تحویل داده می‌شود.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد: توسعه صنایع پایین‌دستی و جلوگیری از خام فروشی از وظایف شرکت است و باید سرمایه‌گذاران حمایت شوند.

وی در ادامه به مباحث ایمنی مجتمع پرداخت و گفت: عارضه‌یابی از کل خط تولید باید انجام شود تا مشکلات الویت‌بندی شود، روی فرهنگ ایمنی باید کار شود.

صالحی گفت: کارخانه و تجهیزات قدیمی هستند و باید بازسازی شود، مدیرعامل صنایع ملی مس در زمینه ایمنی به ما اختیارات کامل داده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ایمنی در کل مجتمع دو برابر شده است، پنجاه هزار ساعت کلاس‌های ایمنی برگزار شده که حوادث اخیر نشان می‌دهد این کلاس‌ها کیفیت لازم را نداشته است و باید مشکل آموزش حل شود.

صالحی بیان کرد: با تزریق بودجه ناوگان فرسوده خودروهای سبک تعویض می‌شود، برخی قراردادها با شغل مطابقت ندارد، باید هرکس مطابق با تخصصی که دارد قراردادش تنظیم شود.

وی تصریح کرد: برای جذب نیروی انسانی باید هر ۶ماه آزمون برگزار شود و افراد باتوجه به تخصصشان به کار گرفته شوند.

صالحی گفت: خریدهای شرکت تاجایی امکان داشته باشد از رفسنجان خرید می‌شود؛ فرهنگسرای مس در شأن رفسنجان و مس نیست و سریعا باید مکان بهتری و در خور مردم انتخاب شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آزمون استخدامی اصغر صالحی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان