با حضور جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه ثارالله(ع)؛
اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 217264
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>با حضور جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه ثارالله(ع)؛</span><br/>اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان در رفسنجان برگزار شد

اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان شهرستان رفسنجان با حضور جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه ثارالله(ع) در رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه‌خشتی، اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان شهرستان رفسنجان روز گذشته با حضور اعضای شورای تأمین، رؤسای ادارات، جمعی از نخبگان و فرهیختگان بسیجی و جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه ثارالله(ع) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این جلسه به بیان اهمیت هم‌اندیشی و هم‌فکری در موضوعات مختلف پرداخت و گفت: این جلسه یک هم‌گرایی باشد و مسائل مطروح پیگیری و برای تصمیم‌سازی به مراتب بالاتر ارسال شود.
وی افزود: باید به دنبال این باشیم که نیازها، آسیب‌ها و واگرایی‌های اجتماعی به سرانجامی رسد و در مراتب بالاتر تبدیل به قانون و اجرایی شود.
عسکری گفت: مطالبه‌گر باشیم، مسائل از قبل مطرح شده را دنبال کنیم تا به اجرای واقعی برسد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز بیان کرد: ظرفیت بسیج برای کاهش معضلات در شهرستان فوق‌العاده است و باید به خوبی دیده شود.
وی در ادامه افزود: اتفاق بهرمان نوق نشان داد که اتباع تهدید جدی در شهرستان هستند، باید جدی گرفته شود جای درنگ نیست.
وی خاطرنشان کرد: مواردی خوبی و کابردی در این جلسه مطرح شد و با اجرایی شدن طرح‌ها می توان گام مثبتی در این جهت برداشت.
فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی در شهرستان جدی است، خانواده‌ها مورد هدف قرار گرفته، در این حوزه جای کار بسیار است.


امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: بسیجیان تحت امر امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هستند و این مایه افتخار است، بسیج یک فرهنگ و اندیشه متعالی است.

حسن شریفی رئیس مجمع بسیجیان شهرستان رفسنجان در این جلسه اظهار کرد: مجمع تخصصی برای رفع مشکلات شهرستان در قالب هشت کارگروه فرهنگی و اجتماعی، دفاعی و امنیتی، بهداشت و محیط زیست، تعلیم و تربیت، زنان و خانواده، اقتصا و زیربنایی، حقوقی و قضایی فعالیت می‌کند.


وی تصریح کرد: بیش از ۱۶۰ نفر از نخبگان و فرهیختگان بسیجی در این کارگروه‌ها شرکت و طرح‌های پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهند.
شریفی گفت: موضوع اتباع بیگانه به عنوان موضوع اصلی مجمع در یک سال گذشته مطرح شد که کلیه‌ی طرح‌ها حول این موضوع پیگیری خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: فرصت حضور اتباع مجاز در کنار آسیب و تهدیدات برای شهرستان و کشور باید ملاحظه شود که در طرح‌های پیشنهادی مجمع دیده شده است.

امان‌الله بامری جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه ثارالله(ع) در این جلسه از ارائه طرح های علمی و تحقیقاتی در مجمع بسیجیان شهرستان رفسنجان قدردانی و اظهار کرد: بسیج ظرفیت بالایی دارد، از این ظرفیت مردمی بایستی استفاده شود.

وی افزود: ۲۰ قشر فعال در رفسنجان حضور دارند، اولویت اول حل مسائل در شهرستان و سپس مرکز استان است.

بامری در ادامه تصریح کرد: قدرت و اقتدار امروز به دست جمهو ی اسلامی و جبهه مقاومت است، تمام نقشه‌های و استراتژیک ده‌ساله استکبار علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی شکست خورد، امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب وقت قوی شدن است نترسید و محکم باشید.
وی بیان کرد: این جنگ آخرالزمانی است و اسلام ناب پیروز خواهد بود، قوی بودن و نترسیدن باید سرلوحه کار ما باشد، تفکر ما از عاشورا گرفته شده، اسلام ناب با محوریت جمهوری اسلامی به دنیا صادر شده، باید مقاومت کنیم دز مقابل کفر.
گفتنی است در این اجلاسیه دو طرح “فرصت‌ها و تهدیدهای حضور اتباع و مهاجرین قانونی و غیرقانونی در شهرستان رفسنجان” از کارگروه علمی و فناوری و ” تعمیق باورهای فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین با توجه به زیست بوم رفسنجان” از کارگروه فرهنگی و اجتماعی به دو ایده برتر مجمع توسط رووسای کارگروه‌ها تبیین شدند.

   

انتهای پیام/

برچسب ها:
اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان