پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

کسب رتبه برترکشور توسط ستاد بازسازی عتبات وعالیات رفسنجان در سال ۹۳

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات رفسنجان گفت : بر اساس معیارها ، جذب کمک و شفافیت حساب و نیروهای کوشا ، ستاد بازسازی عتبات وعالیات رفسنجان در سال جاری در بین ستادهای کشور نمونه و برتر شناخته  شد.
حسن کبیریان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” افزود : مردم رفسنجان درتمامی عرصه ها حضور چشمگیر دارند به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش آنها پر رنگ و پیشگام بودند.
وی تصریح کرد : در عصر حاضر نیز این مردم کمک های زیادی در ساخت و توسعه مرقد و حرم امام حسین (ع) ، حرم مطهر امام علی (ع) ، امامین عسگریین  و کاظمین و سامرا و نجف داشته اند و این نذورات ادامه دارد.
کبیریان اضافه کرد : سال گذشته حدود  ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی ، محصول پسته به ارزش ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۲۰۰ گرم طلا از سوی مردم رفسنجان برای ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه شماره حساب سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۵۹۵۶۱۴۰۰۰ در رفسنجان کمکهای نقدی به سازمان عتبات و عالیات را دریافت می کند اضافه کرد: برای احداث صحن حضرت زهرا (س) در نجف که یک پروژه ملی است مردم میتوانند با مراجعه به بانک سپه کمک های نقدی خود را به حساب ۵۴/۱۳۰۰۰ واریز کنند.
حسن کبیریان خاطرنشان کرد : ستاد های تابعه شهرستان رفسنجان در بخشهای کشکوئیه ، صفائیه ، بخش مرکزی ، بهرمان ، احمدیه ، کبوترخان و جوادیه الهیه برای دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم مستقرند .

خروج از نسخه موبایل