پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

امتناع از مصاحبه توسط برخی مسئولین دولتی نشان دهنده موافقت آنان با فتنه و یا ترس از عزل مسئولیت است

به گزارش “خانه خشتی”، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک و مدیر تأسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص چگونگی جدا بودن مرز دولت از سران فتنه اظهار داشت: دولت پای بند ارزش های اسلامی باشد و از کسانی که در مقابل فتنه سکوت کرده اند در رأس امور قرار ندهد ، چه بسا این افراد آتشکده معرکه بوده اند.

وی در ادامه افزود: به انقلاب ما لطمه وارد شده و نظام در لبه پرتگاه قرار گرفت و یک عده که به این موضوع بی تفاوتند به درد مسئولیت نمی خورند.

قدیری ابیانه کار سران فتنه را همانند اسید پاشی جراح به صورت رئیس بیمارستان دانست و گفت: کار سران فتنه اسید پاشی به روح انقلاب و نظام بود.

کارشناس عالی علوم استراتژیک با اشاره به در رأس کار قرار دادن افراد فتنه گر برای یکسری از مسئولیت های حساس توسط دولت، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور قصد دارد افراد دخیل در فتنه را رأس امور قرار دهد و برای من سؤال است که وی چگونه در سابق دبیر شورای امنیت ملی بوده است.

دکتر حسن قدیری ابیانه در پاسخ به سؤال خبرنگار “خانه خشتی”، مبنی بر امتناع از مصاحبه توسط برخی مسئولین دولتی در خصوص فتنه و سران فتنه یادآور شد: این افراد یا با فتنه موافق اند و نمی خواهند موافقت خود را علنی کنند و مردم را رودر روی خود قرار دهند و یا اینکه مخالف فتنه هستند و ترس دارند که اگر موضع بگیرند از سوی مسئولین ارشد عزل شوند.

وی ابراز امیداواری کرد: مردم رفسنجان در حماسه ۹ دی با راهپیمایی عظیم فتنه را خنثی کردند و باز هم این تجمع را خواهند داشت.

قدیری ابیانه ولایت مداری را درس بزرگی از شهدا و خانواده شهدا عنوان کرد و گفت: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، حمایت از ولایت ضرورت دارد و پای بندی به ولایت، کشور را از انحرافات و صدمات مصون می دارد.

وی تصریح کرد: هر چند فتنه ۸۸ خنثی شد ولی دشمنان دست از فتنه بر نخواهند داشت و سعی می کنند در هر زمان که امکانش فراهم باشد به کشور لطمه بزنند و از این جهت باید هشیار باشیم.

خروج از نسخه موبایل