رفسنجان را جمکران کنیم

  • شناسه خبر: 96131
رفسنجان را جمکران کنیم

هیات کربلای رفسنجان در راستای تشویق و ترغیب شهروندان محترم جهت آذین بندی باشکوه نیمه شعبان اقدام به فراخوان عمومی نموده است.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان را جمکران کنیم

به گزارش خانه خشتی، هیات کربلای رفسنجان در راستای تشویق و ترغیب شهروندان ، اصناف و کسبه محترم جهت آذین بندی باشکوه نیمه شعبان اقدام به فراخوان عمومی نموده و به بهترین اذین بندی جایزه سفر به کربلای معلی هدیه می نماید.
این هیات در اولین گام ، پیشقدم این حرکت بزرگ معنوی شده و با تهیه صدها پارچه مزین به نام صاحب الزمان(ع) با حضور امام جمعه محترم در مغازه پدر شهید بزرگوار رحمانی و چندین مغازه دیگر و نصب نمادین پرچم ، اغازگر این حرکت شدند.
حجت الاسلام رمضانی پور در همین رابطه از عموم شهروندان رفسنجان و واحدهای صنفی خواست با مشارکت در این طرح عظیم، نیمه شعبان را با شکوه و عظمت در خور نام آن یگانه منجی عالم بشریت برگزار نمایند.

رفسنجان را جمکران کنیم

رفسنجان را جمکران کنیم

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سید حسن

    خداوند جزای خیر به آقای مجتبی رمضانی بدهد که باعث و بانی کار بسیار خیر و مبارک بزرگداشت میلاد یگانه منجی عالم بشریت شدند و با این کارشان ثابت کردند بچه مذهبی ها می توانند با اخلاص وارد کار شوند و کم کاریهایی فرهنگی را پوشش دهند و با لفاظی به انتقاد از سازمانها و نهادها نپرداختند که اثر نیز ندارد. و به این جمله که صد گفته چون نیم کردار نیست جامه عمل پوشیدند و به همه مردم و مسئولین فهماندند که کار به عمل برآید به سخنرانی نیست.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان