پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اقتصاد مقاومتی از جهاد میدانی سخت تر است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جلسه شورای اسلامی که در فرمانداری برگزار شد افزود: شاید دشمن بخواهد در این زمینه ما را از پای درآورد لذا بر همگان لازم و واجب است که در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنیم و با ایمان و تقوا کارهای مهمی برای شهر انجام دهیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ی امام خمینی(ره) بیان داشت: امام راحل در دهه اول انقلاب به وظیفه خود عمل کردند ما نیز با جهاد اقتصادی هم بر دشمن پیروز شویم هم خودکفا و نیاز به بیگانگان نداشته باشیم.

رمضانی پور به برگزاری آیین جمع خوانی قران کریم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت فرهنگی در رفسنجان باید به خوبی از ان در راستای  ارتقاء سطح فرهنگ جامعه استفاده کرد.

وی ادامه داد: این آیین مانند سالهای گذشته در مسجد جامع رفسنجان برگزار می شود ماه مبارک رمضان برکات زیادی با خود به ارمغان میاورد و سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

رمضانی پور بیان کرد: باید نسبت به معارف و غیرت های فرهنگی درجامعه برنامه داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به پایان یافتن دوره نمایندگی آذین نماینده سابق مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دوره چهارساله وی، پروژه‌های اقتصادی خوبی در شهرستان رقم خورد.

وی به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: همه ما باید بر خود ببالیم که این بزرگ مرد فرهیخته از ایران، الگوی تمام کشورهای اسلامی است و باید به بهترین نحو مراسم ارتحال این مرد بزرگ را برگزار کینم.

این مراسم روز جمعه ۱۴ خرداد ماه در مصلی شهر رفسنجان برگزار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل