پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اگر نگران بی حجابی نباشیم به یک معضل کهنه تبدیل می شود

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ عباسی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رفسنجان اظهار داشت: باید آمران به معروف و ناهیان از منکر را تعریف کنیم و در این راستا تشکل منسجمی از ابتدا پایه گذاری گردد و شرایط اجرای قانون را مهیا کنیم.

وی افزود: این وظیفه ذاتی نیروی انتظامی که با ناهنجاریها و هنجارشکنی ها مقابله کند اما کافی نیست و نیاز به حضور سایر ارگان هاست.

عباسی خاطر نشان کرد: ضروری است که ستاد عملیاتی پرکار با مسئولیت فردی با انگیزه و متعهد  ایجاد شود و اعضای آن از میان ادارات دولتی و مردم گزینش شوند و با اختصاص مکان ویژه به این ستاد فعالیت خود را اغاز و در نهایت عملکرد این ستاد مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ممکن است در ابتدای ماه مبارک رمضان شاهد روزه خواری در جامعه به علت های مختلف از جمله فراموشی باشیم اما به تدریج این تخلف کاهش می یابد.

سرهنگ عباسی در ادامه توجه به بحث حجاب و عفاف را ضروری دانست و گفت: اگر نگران حجاب نباشیم به جایی خواهیم رسید که مسئله حجاب همچون مواد مخدر و اراضی ملی کهنه می شود، این مسائل به دلیل سهل انگاری وسعت پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی و همه ساعته در مقابله با ناهنجاریها در جامعه نیاز است خاطر نشان کرد: طی دو شب گذشته در یک حرکت جدید ۸ مغازه عرضه قلیان در شهر رفسنجان پلمپ گردید.

 

خروج از نسخه موبایل