رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد:

تشریفات بی خاصیت در مجالس ختم از مصادیق اسراف و گناه کبیره است

  • شناسه خبر: 102394
تشریفات بی خاصیت در مجالس ختم  از مصادیق اسراف و گناه کبیره است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: در مجالس مذهبی و ختم باید فرهنگ سازی صورت گیرد و از اسراف کاری و هزینه های غیر ضروری از جمله شیرینی ومیوه و تاج گل پرهیز شود.

خانه » آخرین اخبار » تشریفات بی خاصیت در مجالس ختم از مصادیق اسراف و گناه کبیره است

به گزارش خانه خشتی، جلسه ساماندهی مجالس ختم در رفسنجان در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور امام جمعه، ائمه جماعت و روسای هیئت امنای مساجد در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی  رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن خوش آمد گویی و تسلیت بمناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: با توجه به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نامگذاری شده است این شعار باید در همه امور زندگی مسلمین و جامعه اسلام جریان داشته باشد.
وی افزود: در مجالس مذهبی و ختم باید فرهنگ سازی صورت گیرد و از اسراف کاری و هزینه های غیر ضروری از جمله شیرینی ومیوه و تاج گل پرهیز شود.
حسینی با بیان اینکه تشریفات بی خاصیت و پذیرایی تشریفاتی در مجالس ختم  از مصادیق اسراف و گناه کبیره است تصریح کرد: از علما ومبلغان در خواست داریم که از طریق منابر و مجالس و نماز جمعه فرهنگ صرفه جویی و پرهیز از تجمل در مجالس ختم  را بیان کنند.
وی خاطر نشان کرد: می توان در جلسات ختم با پرهیز از تشریفات غیرضروری به پذیرایی چای و قهوه بسنده کرد و به جای گلهای طبیعی از گلهای مصنوعی استفاده شود و هزینه آن صرف مستمندان گردد.
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان