امام جمعه رفسنجان :

حجاب بهترین بخش امنیت عمومی برای جامعه / در زمینه حجاب و عفاف درست به وظیفه خود عمل نکردیم

  • شناسه خبر: 103388
حجاب بهترین بخش امنیت عمومی برای جامعه / در زمینه حجاب و عفاف درست به وظیفه خود عمل نکردیم

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر مسئولین ادارات خودشان احساس مسئولیت داشته باشند ولی در خصوص حجاب کارمندان خود احساس مسئولیت نداشته باشند عملا در این خصوص هیچ کاری انجام نداده اند .

خانه » اجتماعی » حجاب بهترین بخش امنیت عمومی برای جامعه / در زمینه حجاب و عفاف درست به وظیفه خود عمل نکردیم

به گزارش خانه خشتی، امام جمعه رفسنجان در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی ضمن تشکر از بسیج و نیروی انتظامی که امنیت مالی و جانی را در ماه رمضان برای مردم ایجاد کردند اظهار داشت :امروزبه برکت آمریکا و دشمنان ،بی حجابی در شهرهای کشور مخصوصا در رفسنجان شیوع پیدا کرده است و مصداق بارز آن در فرودگاه ها و فضاهای عمومی و پارکها و… می باشد که اینها همه مصداق بارز جهنم است و در این جهنم هم آدمهای خوب هم هستند .
وی به فاجعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضاخانی به معترضین کشف حجاب اشاره کرد و گفت :در ۲۱ تیرماه ۱۳۱۵ و به جهت پاسداشت اندیشه و گرامیداشت یاد و خاطره ی فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی این ایام به هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است .
امام جمعه بیان داشت :مردم در آن سالها از جان خود گذشتند که بی حجابی در جامعه رواج پیدا نکند .
وی تصریح کرد :اگر مسئولین ادارات خودشان احساس مسئولیت داشته باشند ولی در خصوص حجاب کارمندان خود احساس مسئولیت نداشته باشند عملا در این خصوص هیچ کاری انجام نداده اند .
وی به وضعیت فضاحت بار مانکن های مغازه های پوشاکی اشاره کرد و گفت :بی حجابی فقط مختص خانم ها نیست آقایان هم با پوشش نامناسب خود نمونه از بی حجابی را در جامعه رونق می دهند .
امام جمعه با بیان اینکه که ما در زمینه حجاب و عفاف درست به وظیفه خود عمل نکردیم اظهار داشت : مسئولین از خودشان شروع کنند ودر ادارات و نهادها و بانکها از ارائه خدمات به افراد بی حجاب یا بدحجاب جلوگیری شود تا بدین وسیله در زمینه حجاب فرهنگ سازی شود .
وی با بیان اینکه رفسنجان شهری مذهبی می باشد گفت :ما باید در این خصوص اقدام جدی صورت گیرد چراکه بدحجابی و بی غیرتی در رفسنجان رواج یافته است .
امام جمعه به آیه ای از قران کریم اشاره کرد و گفت :خداوند متعال می فرمایند:اهل خود را از جهنمی که هیزمش از بدن آدمها و از سنگ ها ست محفوظ دارید لذا با توجه به مضمون این آیه ،خداوند متعال هم در این زمنیه به ما هشدارداده است .
رمضانی پور امام جمعه رفسنجان ،تذکر دادن در خصوص حجاب ،عدم ارائه خدمات ادارات و نهادهای دولتی به افراد (هم مردان و هم زنان )بی حجاب ،برخورد جدی توسط نیروی انتظامی ،تذکر دادن در پارکها و فضاهای عمومی و احیاءامر به معروف و نهی از منکر را از جمله راهکارهای عملی در خصوص مقابله با بد حجابی عنوان کرد .
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با عملی کردن راهکارها ،انشاءا… به خواست خداوند در خصوص حجاب که بهترین بخش امنیت عمومی برای جامعه می باشد موفق خواهیم شد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان