فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

در اوضاع فعلی ایجاد یک شغل، ارزشش از مسجد ساختن هم بالاتر است

  • شناسه خبر: 104965
در اوضاع فعلی ایجاد یک شغل، ارزشش از مسجد ساختن هم بالاتر است

فرماندار رفسنجان گفت: درست است که توجه به عبادات خداوند و خدمت ما به مردم باعث از بین بردن فحشا می شود لذا در دوره فعلی ایجاد یک واحد تولیدی و ایجاد یک شغل، ارزشش از یک مسجد ساختن هم بالاتر می باشد .

خانه » فرهنگی مذهبی » در اوضاع فعلی ایجاد یک شغل، ارزشش از مسجد ساختن هم بالاتر است

به گزارش خانه خشتی ؛حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در جلسه ستاد اقامه نماز واحدهای تولیدی و کارگری ضمن اشاره به بحث تحریمها اظهار داشت :در دورانی که رکود و تحریمها وجود دارد اینکه این  شرکت توانست در بین رقبای خودش هم تولیدش را افزایش دهد و هم اشتغالش را حفظ کند و هم نشاط و سرزندگی را ایجاد کند   برای ما کار ارزشمندی می باشد و جای تقدیر دارد .
وی افزود : در اوضاع فعلی که آسیب های اجتماعی  وجود دارد بهترین کاری که برای کاهش آسیب ها و جلوگیری از فحشا  می توان انجام داد این است که  با پیوست به برنامه های فرهنگی و از طریق اعتقادات، باعث رونق کسب و کار و اشتغال شویم .
فرماندار بیان داشت : درست است که توجه به عبادات خداوند و خدمت ما به مردم باعث از بین بردن فحشا می شود لذا در  دوره فعلی ایجاد یک واحد تولیدی و ایجاد یک شغل، ارزشش از یک مسجد ساختن هم بالاتر می باشد .
وی با بیان اینکه در سالهای اخیر ساخت و ساز در زمینه مساجد و حسینیه ها زیاد بوده است تصریح کرد :ما در دوران فعلی به مسجدیها بیشتر از مسجد نیاز داریم . در این دوره پر از بحران و چالش نیروهای جوان و نوجوان بسیار زیادی داریم اگر به آنها توجه نشود آسیب هایی که آنها را تهدید می کند  آنها را مسجدی بار نمی آورد .
فرماندار افزود :بنابراین خیلی خوب است  ما بتوانیم با توسعه فرهنگ نماز و عمق بخشیدن به آن و کیفی کردن نماز در هر جایی که امکانش است تاثیر گزار باشیم و در کاهش آسیب ها و توجه به امر معروف و نهی از منکر هم توجه کنیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان