معاون دادستانی رفسنجان مطرح کرد:
جایگاه‌های سوخت متخلف در رفسنجان در تیررس گشت صیانت از حقوق عامه/ نظارت همچنان ادامه دارد

  • شناسه خبر: 216674
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>معاون دادستانی رفسنجان مطرح کرد:</span><br/>جایگاه‌های سوخت متخلف در رفسنجان در تیررس گشت صیانت از حقوق عامه/ نظارت همچنان ادامه دارد

معاون دادستانی رفسنجان گفت: جایگاه‌های سوخت شهرستان هر ماه توسط کارشناسان مهندسی فرآورده‌ها و واحد خدمات مهندسی این شرکت کنترل می‌شود.

خانه » اجتماعی » جایگاه‌های سوخت متخلف در رفسنجان در تیررس گشت صیانت از حقوق عامه/ نظارت همچنان ادامه دارد

به گزارش خانه‌خشتی، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان، معاون دادستان به همراه نمایندگانی از اماکن، اداره صمت، بهداشت، اصناف، شرکت نفت و تعزیرات حکومتی از چندین جایگاه عرضه سوخت در رفسنجان بازدید کردند.

در این بازدید محمد قریب معاون دادستانی با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان شرکت نفت به طور مستمر کیفیت و کمیت عرضه بنزین را مورد بررسی قرار می‌دهند گفت: جایگاه‌های سوخت شهرستان هر ماه توسط کارشناسان مهندسی فرآورده‌ها و واحدخدمات مهندسی این شرکت کنترل را انجام و علاوه بر آن تلمبه‌های جایگاه‌ها نیز توسط اداره استاندارد آزمایش و تحت کنترل قرار می‌گیرند.

معاون دادستان شهرستان رفسنجان ضمن تقدیر و تشکر از جایگاه‌داران عرضه سوخت، هدف از این بازدید را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای دقیق توزیع سوخت برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر سوخت‌رسانی ، ارائه خدمات مطلوب و برخورد شایسته با مشتریان در جایگاه‌های عرضه سوخت می‌تواند باعث رضایت‌مندی بیشتر آنها شود.

این مقام قضایی ادامه داد: در این گشت روز گذشته از چندین جایگاه عرضه سوخت بازدید بعمل آمد که خوشبختانه مشکل عمده‌ای نداشتند و به طور مرتب در حال خدمت‌رسانی به همشهریان هستند و همچنین از یک واحد عرضه محصولات غذایی بازدید، که مقداری زیادی اجناس قاچاق کشف و ضبط گردید و مهلت ۴۸ساعته در صورت عدم رفع نواقص جهت درج پلمپ دریافت کرد.

معاون دادستان در پایان خاطرنشان کرد: عرضه یا فروش کالای قاچاق موضوع ماده ۱۸ قانون قاچاق کالا و ارز، ممنوع و مرتکب علاوه بر ضبط کالا به حداقل مجازات‌های مقرر در این ماده محکوم می‌شود لذا تقاضا داریم واحد‌های صنفی به این مورد توجه داشته باشند تا مشمول مجازات‌های قانونی نگردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جایگاه سوخت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان